Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@12:07:13 GMT

سخت گیری های بی مورد و تصمیم اشتباه مدیران آسیب زاست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۳۶۴۵

سخت گیری های بی مورد و تصمیم اشتباه مدیران آسیب زاست

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی موضوعات شهری در شهرهای استان قزوین سه شنبه شب با حضور فرزانه صادق مالواجرد معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جمالی پور استاندار، فاطمه محمد بیگی منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی، علی فرخزاد معاون عمرانی، سیاوش طاهرخانی شهردار، حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، اعضای شورای شهر و شهرداران استان در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این نشست گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی از مدیران بخشی نگر هستند و فقط به مأموریت سازمانی خود توجه دارند در حالی که مأموریت‌ها مکمل هم هستند و تصمیماتی که گرفته می‌شود باید همه جوانب را در بر بگیرد.

وی گفت: باید در همه تصمیم گیری ها به نیازهای مردم اهمیت دهیم و هویت تاریخی شهر قزوین و ظرفیت‌ها را در تصمیم گیری مورد توجه قرار دهیم تا ضمن حفظ هویت تاریخی شهر قزوین رضایت شهروندان هم جلب شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه سخنران خوبی هستیم اما وقتی می‌خواهیم راهکار بدهیم چیزی برای انجام کار نداریم در حالی که گاهی برای همسو کردن مردم باید مشوق‌های مناسبی بدهیم تا از طرح‌ها استقبال شود.

وی یادآور شد: در بسیاری از کشورها با دادن مشوق هویت تاریخی خود را که قدمت هم ندارند حفظ کرده و درآمد کسب می‌کنند ولی ما از این همه ظرفیت غفلت می‌کنیم.

جمالی پور تصریح کرد: اگر می‌گوئیم قزوین مرکز گردشگری است باید درست تصمیم بگیریم و در چارچوب مقررات حرکت کنیم تا کارها به سامان برسد.

استاندار قزوین بیان کرد: رویکرد امروز دبیرخانه با چهار سال قبل فرق کرده و به حقوق مردم توجه بیشتری دارند البته فقط نباید قانون را نبینیم و قرار نیست به هر خواسته‌ای عمل کنیم اما خواسته حق مردم باید توجه شود ولی گاهی تصمیم غلط ما موجب محروم شدن مردم از حقی شده است.

جمالی پور گفت: تصمیمات ما اگر عالمانه و در چارچوب قانون و توجه به نیاز مردم باشد می‌توان امیدوار بود که مشکلات حل شود اما باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم هویت تاریخی از بین برود.

وی گفت: گاهی مقاومت‌های غیر منطقی داریم و برخی اعتراض‌ها و جنجال‌ها برای خدا نیست بلکه منافع شخصی است لذا بهتر است مخالفت ما برای حفظ حقوق مردم باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: طرح‌های تفصیلی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر توسط شورایی بررسی شود و اگر اشتباهاتی رخ داده جبران کنیم تا گره‌ها باز شود.

وی اضافه کرد: وقتی شهرهای کوچک را محدود می‌کنیم مردم به حاشیه نشینی رو می‌آورند و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بیشتر می‌شود لذا بهتر است در شهرهای کوچک نگاه ما بازتر باشد.

استاندار قزوین اظهار داشت: در گذشته تصمیمات غلط گرفتیم و امروز تهران ۱۶ میلیون جمعیت دارد و اگر امروز ما هم درست تصمیم نگیریم آیندگان دچار چالش‌های جدی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در تصمیم گیری برای باغستان باید خود مالکان باغ و باغداران هم دعوت شوند و صدایشان شنیده شود.

کد خبر 4924359

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین معماری و شهرسازی ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام زلزله ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان بیرجند مواسات ستاد مقابله با کرونا استاندار قزوین هویت تاریخی جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سرمربی سابق بایرن: من را برگردانید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند در پایان فصل با توماس توخل قطع همکاری کنند و جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی از مدتی قبل آغاز شده است.

رسانه‌های آلمانی در چند هفته اخیر نام بسیاری از مربیان بزرگ فوتبال اروپا را در کنار نام این باشگاه مطرح کرده بودند و حتی گفته شده بود که مذاکرات جدی با رالف رانگنیک انجام شد اما او در نهایت تصمیم گرفت که به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی دهد.

در حالی که در چند هفته اخیر گفته شده بود که فلیک تصمیمی برای بازگشت به بایرن ندارد و مایل بود یا جانشین ژاوی در بارسلونا شود، اما با قطعی شدن ادامه حضور این مربی اسپانیایی در بارسا حالا به نظر می‌رسد که نظر او برای بازگشت به بایرن تغییر کرده است.

روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که این سرمربی سابقه بایرن از بازگشت به این تیم استقبال می‌کند و بایرن جایگاه خاص و ویژه‌ای برایش دارد. مدیران بایرن در حال بررسی شرایط هستند تا بتوانند بهترین تصمیم ممکن را برای انتخاب سرمربی این تیم بگیرند و هنوز مشخص نیست که آیا موافق بازگشت این مربی هستند یا خیر.

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • تصمیم‌گیری برای تغییر مدیران بر عهده دولت است
  • درخواست سرمربی سابق بایرن: من را برگردانید
  • بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند
  • انتقاد تند بادامچیان از وزرای اقتصاد و سمت /پشت درهای بسته برای اصناف تصمیم نگیرید /تصمیمات درباره صنف طلافروش اشتباه است
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود