Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی در جریان سفر به استان مازندران ضمن دیدار با خانواده رئیس پیشین عقیدتی سیاسی استان که به لقاء الله پیوست، از مرکز کنترل فرماندهی این استان و کلانتری 14 شهرستان ساری نیز بازدید کرد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری  در جریان سفر به استان مازندران پس از اتمام آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، با خانواده حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالعلی رضایی رئیس پیشین عقیدتی سیاسی استان مازندران که در جریان ماموریت ها  به لقاالله پیوست ، دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار ضمن اشاره به ایثارگری های این شهید خدمت ، بر لزوم تکریم و رسیدگی به خانواده شهدای خدمت تاکید کرد.

گفتنی است، بازدید از مرکز کنترل فرماندهی استان مازندران از دیگر برنامه های سفر فرمانده ناجا بود. همچنین سردار اشتری به صورت سرزده از کلانتری 14 شهرستان ساری بازدید و ضمن گفت و گوی صمیمانه با پرسنل کلانتری، روند خدمات رسانی به مراجعان را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی مازندران سردار حسین اشتری استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران