Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید در این مقطع که تیم ملی به ۱۲ امتیاز دور برگشت برای صعود به جام جهانی نیاز دارد، همه از اسکوچیچ حمایت کنیم. تاریخ انتشار: 08:45 - 24 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۸۹۳

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات، اظهار داشت: متولی تیم ملی، فدراسیون فوتبال بوده و مسئولیت شکست‌ها و موفقیت‌های آن با فدراسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب اسکوچیچ انتقادات زیادی را به همراه داشت، اما او فعلا سرمربی ماست و باید در این مقطع حساس که تیم ملی به ۱۲ امتیاز دور برگشت برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نیاز دارد از اسکوچیچ حمایت کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال با حضور مهدی محمدنبی، تصریح کرد: نبی را از قبل می‌شناسم و امیدوارم به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال موفق باشد و امورات تیم ملی به خوبی پیش برود. واقعیت این است که شرایط تیم ملی نگران کننده است، چون ما با سرمربی جدید نه تمرین کرده‌ایم و نه بازی دوستانه انجام داده‌ایم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون وضعیت پیش‌روی تیم ملی با اسکوچیچ، افزود: در واقع اسکوچیچ در تیم ملی مثل هندوانه دربسته است. با این حال، من از منتقدان هم می‌خواهم که از تیم ملی در مقطع زمانی فعلی حمایت کنند.

وطنخواه در پایان در مورد شرایط این روز‌های فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتبال ما شرایط خوبی ندارد. وضعیت تیم ملی ما مبهم است. لیگ برترمان بلاتکلیف است و هیچ کس نمی‌داند چه سرنوشتی دارد. امیدوارم هرچه زوتر این روز‌های بلاتکلیفی تمام شود. 

بیشتر بخوانید: توضیحات فدراسیون فوتبال درباره پرونده کی‌روش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود