Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:10:38 GMT

۱۹ مسجد برای احیای شب های قدر در زنجان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۳۸۸۸

۱۹ مسجد برای احیای شب های قدر در زنجان بازگشایی شد

«رضا عسگری» از بازگشایی ۱۹ مسجد برای احیای شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در زنجان خبر داد و گفت: این اقدام بعد از ابلاغ تصمیمات کشوری ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شد.

فرماندار زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تشریح اقدامات ستاد ملی مبارزه با کرونا در زنجان گفت: بعد از ابلاغ تصمیمات کشوری ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم، 19 مسجد برای احیای شب های قدر در زنجان با رعایت موارد بهداشتی بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا عسگری با اشاره به اینکه به برخی از قوانین مربوط به بازگشایی این مساجد هم اشاره کرد و گفت: مراسمات احیای شب های قدر در مساجد باید در یک چهارم فضای مسجد باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از ابلاغ تصمیمات مقدمات کار توسط دستگاه‌های متولی اعم از سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده و اقدامات در چارچوب تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود، ادامه داد: شرکت کنندگان در این مراسم باید مهر، قرآن به صورت شخصی همراه داشته باشند و از دستکش و ماسک هم حتما باید در این مراسم استفاده کنند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه مساجد از ساعت 23 تا یک شب باز خواهد بود، خاطرنشان کرد: همه هماهنگی‌های لازم در خصوص نحوه برگزار مراسمات هیئت امنای مساجدی که قرار است باز شود انجام شده است.

 

فرماندار زنجان در خصوص بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت ماه هم گفت: برخی از مدارس برای رفع اشکال دانش آموزانی که نتوانستند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند تدابیری در نظر گرفته شده که در سطح شهرستان اتخاذ خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: احیای شب قدر شب قدر فرماندار زنجان ستاد ملی مبارزه با کرونا احیای شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟