Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم گفت: عادی سازی اوضاع و بی‌توجهی به رعایت بهداشتی کرونا را به موج دوم می‌کشاند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ‌سازی نقش مهمی در کنترل کروناویروس دارد و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم افزود: عادی سازی اوضاع و بی‌توجهی به رعایت بهداشت، کرونا را به موج دوم می‌کشاند، به همین دلیل باید اهتمام ویژه‌ای در کنترل و مدیریت کرونا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و مردم باید نسبت به اقدامات پیشگیرانه در شیوع کروناویروس، مشارکت داشته باشند و با هم‌گرایی و هم‌افزایی بتوانیم این بحران را پشت سربگذاریم.

حیدری بیان کرد: تلاش‌های مسئولان و همراهی شهروندان موجب شد تا قم رتبه دوم ثبت‌نام سامانه سلامت و غربال‌گری در سطح کشور را از آن خود کند.

تولید 15 مدل آزمایشی واکسن ویروس کرونا / در آینده نزدیک ‌این واکسن‌ها به مرحله بالینی می‌رسدقدردانی مدیرعامل چابهار از هماهنگی سپاه و ارتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا

وی در مورد بازگشایی مدارس از هفته آینده در قم عنوان کرد: جهادگران عرصه تعلیم و تربیت در این مدت با حضور خود در صحنه، مانع از تعطیل شدن آموزش شدند که این امر جای تقدیر دارد.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌ها موجب می‌شود تا 100 درصد دانش‌آموزان از فرصت آموزشی برخوردار شوند اما باید مراقبت‌های لازم اتخاذ شود تا مانع از شیوع کروناویروس شویم.

وی تصریح کرد: آموزش‌های غیرحضوری از طریق صدا و سیما، بیش از 97 درصد از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار داد و در کشور 62 درصد از دانش‌آموزان از طریق شبکه اجتماعی شاد آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

حیدری گفت: در جهت پیگیری مسائل بهداشتی در هنگام بازگشایی مدارس 80 پایگاه بهداشتی در سطح شهر قم آماده ارائه خدمت است.

حجت‌الاسلام‌ محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش قم نیز در این جلسه گفت: در زمان شیوع کرنا، آموزش سوادآموزان تعطیل نشد و شرایط مطلوبی در اجرای طرح‌های ریشه کنی بی‌سوادی داریم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش قم اظهار داشت: بیش از 50 درصد از آموزش سوادآموزی از طریق فضای مجازی انجام شد، همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌های سوادآموزی نیز در سطح استان قم دنبال و برنامه‌های ویژه سوادآموزی به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/457/ح

R7854/P/S6,62/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز