Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ساکرنت، پل اسکولز هافبک باسابقه منچستریونایتد در صحبت هایی درباره حضور رونالدینیو از سوی تیم انگلیسی گفت: یونایتد خیلی به جذب رونالدینیو نزدیک بود و حتی باشگاه قصد داشت این خبر را اعلام کند. حتی شماره پیراهن او در تیم نیز مشخص شده بود. نمی دانم چه اتفاقی رخ داد که او در دقیقه ۹۰ تصمیم خود را عوض کرد و به جای یونایتد به بارسلونا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکن بسیار خوبی است و در صورتی که به یونایتد می آمد می توانست تاثیر زیادی داشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اتفاقا بعد از رفتن رونالدینیو به بارسلونا در سیاتل آمریکا یک دیدار دوستانه با بارسلونا داشتیم و همه دیدیم چه بازیکن بزرگی است. البته بازیکنان ما به دنبال زدن رونالدینیو بودند که به یونایتد نیامد و چند خطا روی او صورت گرفت.

رونالدینیو در بارسلونا توانست افتخارات بزرگی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا و توپ طلای فوتبال جهان را به دست بیاورد. او همچنین با برزیل قهرمان جام جهانی فوتبال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پل اسكولز رونالدينيو منچستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد