Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@10:48:46 GMT

گالری‌ها و حراجی‌های انگلستان بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۴۸۸

گالری‌ها و حراجی‌های انگلستان بازگشایی می‌شوند

با رایزنی‌های انجمن صنفی هنر در کشور انگلستان، گالری‌ها و خانه‌های حراجی هنر به عنوان "خرده فروشی‌های غیر ضروری" شناخته شدند تا بتوانند در طی دو مرحله بازگشایی کنند؛ اما موزه‌ها باید همچنان تعطیل باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از آرت‌نیوزپیپر، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلستان در روز یکشنبه نقشه راه خود برای شکستن برخی قوانین قرنطینه و بازگشایی تدریجی کسب و کارها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در روز دوشنبه به طور کامل تشریح شد، اما با این حال اهالی هنر در انگلستان با این سوال مشترک که چه زمانی می‌توانیم کسب و کار خود را ادامه بدهیم روبرو شدند.

دولت انگلستان برخی مراکز هنری مانند گالری‌ها و خانه‌های حراجی هنر را در دسته "خرده فروشی‌های غیر ضروری" دسته بندی کرده و بدین ترتیب این کسب و کارها در مرحله دوم بازگشایی‌ها می‌توانند از یکم ماه ژوئن میلادی فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

بوریس جانسون در برنامه ۶۰ صفحه‌ای خود به نام "برنامه ما برای بازسازی" هیچ اشاره‌ای به گالری‌ها و یا مراکز هنری نداشته است. اما برخی انجمن‌های صنفی با دولت رایزنی کردند تا وضعیت کسب و کارهای هنری نیز مشخص و دستورالعمل‌های بهداشتی روشنی برای این حوزه تصویب شود.

در جدیدترین اظهار نظر رئیس دپارتمان هنر، رسانه و ورزش انگلستان گفته است که: "کارمندان گالری‌ها و خانه‌های حراجی که قادر به انجام دورکاری نیستند، می‌توانند سرکار حاضر شوند و کارهای خود را انجام دهند. همچنین از اول ماه ژوئن این کسب و کارها می‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند. این دپارتمان اعلام کرده که بازگشایی موزه‌ها جزئی از مرحله سوم دولت خواهد بود و قطعاً تا چهارم جولای باز نخواهد شد.

بر این اساس کارمندان خانه‌های حراجی برای قیمت گذاری و بررسی اجناس مختلف قادر به حضور در خانه‌های مشتریان خواهند بود. طبق اعلام دپارتمان هنر، هدف اصلی دولت چرخاندن چرخ‌های اقتصاد است و مراکز هنری مشروط بر اینکه فاصله اجتماعی در آن‌ها رعایت شود می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر 423545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انگلستان انگلیس گالری حراجی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گالری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان