Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و استمرار آموزش از طریق فضای مجازی و اهمیت سرنوشت دانش آموزان پایه داوزدهم در کنکور سراسری، کلیه دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی و شاهد در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی در آزمون شبیه سازی شده کنکور که از طریق فضای مجازی به آدرس http://kurdazmoon.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir راس ساعت ۲۲ شب چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار می‌شود؛ شرکت خواهند کرد.

او با بیان اینکه نام کاربری و کدعبور دانش آموزان برای شرکت در آزمون همان کد ملی دانش آموز می‌باشد؛ گفت: کنکور از سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم شبیه کنکور سراسری با داشتن نمره منفی به صورت تستی با مدت زمان تعیین شده برای هر رشته برگزار خواهد شد.

نامدار  افزود: امکان تحلیل آزمون، رتبه بندی و ارائه پاسخ به دانش آموزان حداقل دو روز پس از آزمون مهیا خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: یک روز پس از آزمون، کلید سوالات بر روی سایت معاونت آموزش متوسطه به آدرس http://۴۰۰۰.kurd.medu.ir بارگذاری و قابل روئیت خواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش وپرورش کردستان ویروس کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده