Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال شرق، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از شمال غرب بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

فردا در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق نوار شمالی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. این شرایط روز جمعه برای مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می‌شود و روز شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات کرمان بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعدازظهر یکشنبه آینده و طی روز دوشنبه با شمالی شدن جریانات روی نوار شمالی کشور،‌ بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما در این مناطق پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی،‌سیستان و بلوچستان و شرق کرمان در برخی ساعات وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

امروز همچنین مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: پیش بینی شده برخی مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • هشدار هواشناسی به این ۵ استان جدی است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود