Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:31:41 GMT

استان البرز در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی تیمداری خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۸۲۶

استان البرز در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی تیمداری خواهد کرد

رئیس هیأت کشتی استان البرز گفت: با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده و صحبت‌هایی که با اسپانسر داشته‌ایم، قصد داریم در لیگ برتر آزاد و فرنگی حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید یاری در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی اظهار داشت: دیکته نانوشته غلط ندارد و قطعا این طرح هم همانند سایر طرح ها، دارای ایراداتی خواهد بود اما در اجرا مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید کمی آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم و بگذاریم کار پیش برود. سال آینده مسابقات مهم المپیک را پیشرو داریم و قطعا هدف تمامی جامعه کشتی، موفقیت در این آوردگاه مهم است که امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی افزود: طبق سنوات گذشته، قصد داریم لیگ پایه را در استان برگزار کنیم. با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده و صحبت هایی که با اسپانسر داشته ایم، قصد داریم در لیگ برتر آزاد و فرنگی نیز حضور داشته باشیم.

یاری در گفتگو با سایت فدارسیون کشتی، در مورد وضعیت استان البرز عنوان کرد: اکنون که برنامه ای را نمی توانیم اجرایی کنیم اما با کشتی گیران ملی پوش خود از جمله حسین نوری، یوسف قادریان، رضا خدری و علیرضا کریمی در تماس هستیم و برنامه های آنها را پیگیری می کنیم. در مورد علیرضا کریمی نیز با رایزنی که با هیأت پزشکی استان انجام داده ایم، کارهای فیزیوتراپی و بازتوانی وی انجام می شود.

وی در خصوص برگزاری مجمع هیات کشتی استان البرز خاطر نشان کرد: هفته آینده نیز برگزاری مجمع عمومی هیأت را در دستور کار داریم تا تصمیمات و برنامه های خود را برای سال جاری نهایی کنیم. جلساتی را با فدراسیون داشته و همکاری لازم وجود دارد. البته فدراسیون به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست برخی مسابقات و اردوها را برگزار کند و حالا نیز نمی تواند فعالیت ورزشی را انجام دهد، اما در این شرایط که کاری نمی توان کرد، پرداخت مطالبات و بدهی ها از سوی فدراسیون را اقدامی مثبت می دانم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان البرز کشتی لیگ برتر ورزشی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور