Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:52:52 GMT

سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۸۶۵

سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد +جزئیات

امروز سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد، کارفرمایانی که واجد شرایط هستند می توانند در بخش کرونای سامانه کارا درخواست خودرا برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت ثبت کنند.

به گزارش مشرق، علاالدین ازوجی،مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار  چند روز گذشته درباره جزئیات پرداخت تسهیلات به یک میلیون کسب و کار آسیب دیده از کرونا گفت:ترتیبی که برای این  تسهیلات اتخاذ شده است به این صورت است که ابتدا پیامک هایی از سوی وزارت کار برای کارفرمایانی که به شدت آسیب دیده اند ارسال می شود،بعد از ارسال پیامک که قید شده است کارفرمایان در صورت تمایل می توانند ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امکان برای کارفرمایان فراهم می شود که  از چهارشنبه این هفته به تدریج در سامانه کارا در قسمت تسهیلات کرونا ثبت نام کنند.

 امروز سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد،ارسال پیامک توسط وزارت کار برای تسهیلات کرونا، شرط ثبت نام تسهیلات نیست و تنها جنبه اطلاع رسانی دارد، تمامی کارفرمایانی که واجد شرایط هستند می توانند  در بخش کرونای سامانه کارا درخواست خود را ثبت نمایند.

به زودی قسمت شکایات در سامانه فعال خواهد شد تا  اگر سیستم اجازه ثبت درخواست به فردی را نداد، اطلاعات خودشان را آنجا وارد کنند و رسیدگی شود.راهنمای ثبت نام متقاضی، شرایط و ضوابط و رسته فعالیت هایی که تسهیلات به ایشان تعلق می گیرد،در سامانه کارا و بخش تسهیلات کرونا درج شده است.

قسمت شکایات و اعتراض ها هم در حال راه اندازی هست،تعداد 20 بانک و موسسه مالی ، برای دریافت تسهیلات در سامانه قابل انتخاب هستند.

 متن کامل راهنمای ثبت نام تسهیلات کرونا را مشاهده کنید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس ویروس کرونا وزارت کار تسهیلات کرونا سامانه کارا راه اندازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود