Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@23:56:00 GMT

اجرای قطعه‌ای از «جان راتر» توسط گروه کر شهر تهران+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۴۹۹۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه کر شهر تهران به رهبری مهدی قاسمی به تازگی قطعه‌ای جدید را در قالب اجرایی خانگی منتشر کرده است.

اثر اجرا شده توسط گروه کر شهر تهران که «For The Beauty Of The Earth» نام دارد، یکی از قطعات جان میلفورد راتر (موسیقی‌دان و آهنگساز بریتانیایی) است و دومین اثر گروه کر تهران در دوران بحران بیماری کرونا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای این قطعه، برخی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، دانشگاه هنر و هم‌چنین نوازندگانی در خارج از ایران همکاری داشته‌اند.

جان میلفورد راتر با نام مرسوم جان راتر آهنگساز و تنظیم‌کننده اهل بریتانیا است که در زمینه موسیقی کرال (سرود دسته‌جمعی) فعالیت می‌کند. او در کالج کلر در دانشگاه کمبریج تحصیل کرده  و طی فعالیت‌هایش به عنوان رهبر گروه کر از سال 1975 تا 1079 شهرت بین‌المللی کسب کرده است. راتر در سال 1974 به دعوت گروه موسیقی ملوین (مل) اولسون به ایالات متحده رفت و بهترین تک آوازی خود به نام گلوریا را در اوماها، نبرسکا، سالن ویتراسپون موزه هنر جاسلین به اجرا درآورد. این ترکیب با صدای گروه کر مل برای سالها از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

اجرای قطعه «For The Beauty Of The Earth» توسط گروه کر شهر تهران؛

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فضای مجازی وزارت ارشاد قطعه کرونا آلبوم کنسرت دفتر موسیقی مهدی قاسمی گروه کر شهر تهران کنسرت آنلاین تک آهنگ موسیقی کرال کووید19 اجرای خانگی گروه کر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت