Web Analytics Made Easy - Statcounter


مشاور مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برای نخستین بار از سامانه جمع‌آوری کلیپ‌های صوتی و تصویری شهدا در شیراز رونمایی می‌شود.

سید حسام بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: کتاب سامانه جامع جهت تألیف کتاب‌بین المللی معجزات شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت از زبان آحاد مردم به نام آنان به چاپ خواهد رسید وهمچنین  هم‌زمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس از سامانه جمع‌آوری کلیپ‌های صوتی و تصویری شهدا در شیراز رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این کتاب باهدف انس بیشتر مردم و با  شهدا تألیف شده تا مردم به‌ویژه جوانان به ارزش‌های معنوی و گنجینه‌ الهی شهدا بیشتر آشنا شوند.

مشاور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: نرم‌افزار تلفن همراه جامع خدمات‌رسانی باهدف جمع‌آوری اسناد، مصاحبه با رزمندگان، فال‌نامه شهدا، شناسایی رزمندگان مفسر، پنل‌های اختصاصی تشکل‌های مردم‌نهاد، روحانیان و نیز بانوان رزمنده به‌ویژه ایثارگران گمنام  رونمایی می‌شود.

بوستانی بیان داشت: بانوانی که از همسران جانباز پرستاری می‌کنند از دیگر اهداف سامانه جمع‌آوری این نرم‌افزار جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و شهدای دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: نرم‌افزار جامع خدمات‌رسانی دارای کتابخانه دیجیتال به‌منظور رساندن خدمات رفاهی، درمانی و معیشتی است و در این راستا  ایثارگران می‌توانند  برای اطلاع بیشتر از مزایای این نرم افزار به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شیراز شهدا رونمایی رونمایی می شود نرم افزار دفاع مقدس جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان