Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جشنواره هنری مردمی همه با هم علیه کرونا با معرفی برگزیدگان در آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.

 بلاغی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره در پنج بخش داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب و با هدف بیان اهمیت در خانه ماندن و گذراندن وقت با خانواده با هدف مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بلاغی افزود: هیات داوران جشنواره هنری مردمی همه با هم علیه کرونا در بخش شعر آیتک احمدی را شایسته تقدیر دانست، ابراهیم قبله آرباطان حائز رتبه سوم و محمد شکری فرد را نفر دوم عنوان کرد؛ در این بخش هیأت داوران هیچ کدام از شرکت کنندگان را حائز رتبه اول تشخیص نداد.

در بخش داستانک، حسن مرادی و ندا اخوان هر دو شایسته تقدیر شناخته شدند و امیررضا کلانتری موفق به کسب رتبه سوم، سحر نقیلی رتبه دوم و نگین مظهری به عنوان نفر نخست این بخش انتخاب شدند.

در بخش عکس، مجموعه عکس‌های خانگی المیرا چرندابی افشاری در بخش مردمی شایسته تقدیر و مجموعه عکس‌های متین هاشمی شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و ۲ اثر بهزاد عزیزپور حائز رتبه سوم، ۲ اثر مینا نوعی حائز رتبه دوم و اثر فاطمه جداری فرید به عنوان رتبه نخست این بخش انتخاب شد.

هیات داوران در بخش کاریکاتور، سالار عشرت خواه را شایسته تقدیر دانست و مهسا اسکندری به عنوان نفر دوم انتخاب شد در این بخش نیز هیأت داوران کسی را حائز رتبه اول و سوم تشخیص نداد و از آثار ارسالی فرهاد رحیم قراملکی تقدیر ویژه صورت گرفت.

در بخش ایده‌های جذاب این جشنواره، مجموعه کلیپ‌های مرتضی پاشایی فخری در بخش مردمی شایسته تقدیر شناخته شد و انیمیشن (استاپ موشن) «نخود نخود، هر که رود خانه خود» اثر مشترک رعنا واعظی و محمد زارع به تنهایی موفق به کسب رتبه نخست این بخش شد ضمن اینکه هیأت داوران هیچکدام از شرکت کنندگان را در این بخش حائز رتبه دوم و سوم تشخیص نداد.

او گفت: برای این جشنواره بیش از ۳۸۰ اثر ارزشمند و فاخر از هنرمندان کشورارسال شد و این آثار را سه داور در هر بخش داوری کردند.

رئیس حوزه هنری استان افزود: همه آثار ارسال شده به این جشنواره به مرور زمان در فضای مجازی به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین پس از شکست کرونا نیز، در مراسمی از نفرات برگزیده این جشنواره قدردانی می‌شود.

زمان برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره از سوی روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری اذربایجان شرقی آذربایجان شرقی شایسته تقدیر حائز رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی