Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:21:47 GMT

پایگاه انتقال خون یزد آماده دریافت نذر خون در شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۳۴۷

پایگاه انتقال خون یزد آماده دریافت نذر خون در شب‌های قدر

ایسنا/یزد مدیر پایگاه انتقال خون یزد با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های دریافت خون در این استان گفت: پایگاه‌های انتقال خون این استان در شب‌های قدر فعال و آماده پذیرایی از اهدا کنندگان است.

دکتر«نقی‌ تقوایی» با اشاره به رسم نذر خون در شب‌های قدر ماه رمضان، اظهار کرد: به همین مناسبت این پایگاه در روزهای سه شنبه، پنج شنبه و شنبه، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و  شب‌ها از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا یک بامداد برای خونگیری از افراد آماده ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر کاهش فراورده‌های خونی در استان محسوس نبوده و نیاز ۱۰۰ درصد بیمارستان‌های استان پاسخ داده شده است.

مدیر پایگاه انتقال خون استان یزد، گفت: از مردم درخواست داریم تا با توجه به نیاز برخی افراد مانند مبتلایان به تالاسمی‌ نسبت به این اقدام خیر خواهانه اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی انتقال خون یزد، تقوایی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی موازین و نکات بهداشتی برای اهدا در پایگاه‌های انتقال خون استان رعایت شده و افراد از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد سازمان انتقال خون ماه رمضان انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
 
سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای مشمولینی که قبل از ورود به خدمت سربازی با استفاده از وقت خود مهارتی را کسب و گواهی دریافت کردند مشوق‌هایی را برای این افراد پیش بینی کردیم.

وی با بیان اینکه ۹ مشوق برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده است گفت: این مشوق‌ها شامل کسری خدمت یک‌ماهه، مرخصی تشویقی، انتخاب محل خدمت و دیگر موارد برای این موضوع است.

سردار زاده کمند افزود: این مشمولین به چهار دسته تقسیم می‌شوند نظیر افرادی که مهارت تخصصی ۸۰ ساعت بالا را کسب می‌کنند، گروه بعدی افرادی که فارغ التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند، گروه بعدی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی هستند و گروه آخر سایر فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور هستند که یک بسته مهارت آموزی تخصصی برای آن‌ها تعریف شده است.

وی گفت: مشمولین با طی کردن بسته‌های مهارتی مشخص شده به تناسب امتیازی که کسب می‌کنند می‌توانند از مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سامانه مربوط به این موضوع آماده است و از ۱۵ اردیبهشت‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم چنانچه گواهی از سوی سازمان صادر شده تایید شد به تناسب امتیاز کسب شده از مشوق‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند