Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:25:34 GMT

برگزاری مسابقات مجازی دوچرخه سواری معلولان با جوایز نقدی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۳۷۶

برگزاری مسابقات مجازی دوچرخه سواری معلولان با جوایز نقدی

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری معلولان از برگزاری مسابقات مجازی دوچرخه سواری معلولان برای نخستین بار در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایز نقدی  پرداخت خواهد شد.

علیرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات مجازی دوچرخه سواری معلولان برای اولین بار به صورت آنلاین بر روی دوچرخه ثابت برگزار خواهد شد و عملکرد ورزشکاران برحسب سرعت آنها توسط دستگاه مانیتور و ارزیابی خواهد شد که در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مسابقات ابتدا در بخش افراد سالم و سپس در معلولان برگزار خواهد شد.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز که اردوهای تیم ملی دوچرخه سواران تعطیل شده است، ورزشکاران با انجام یکسری تمرینات از جمله؛ کار با قرقره، دوچرخه ثابت و تمرینات بدنسازی در منزل آمادگی نسبی خود را حفظ کنند تا با افت زیادی مواجه نشوند. 

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری معلولان اظهار کرد:  در حال حاضر که در برخی از مناطق وضعیت این بیماری سفید اعلام شده، دوچرخه سواران تمرینات جاده ای خود را نیز آغاز کردند تا از تمرینات حرفه ای خود خیلی فاصله نگیرند. 

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به این که ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان قرار است وضعیت اردوها را بعد از ۲۵ اردیبهشت مشخص کند، منتظر هستیم تا ببینیم بعد از این تاریخ مجوز برگزاری اردوها از سوی وزارت ورزش صادر خواهد شد یا خیر؟ تا برنامه های خود را زودتر شروع کنیم.

مدیر تیم های ملی پارادوچرخه سواری اضافه کرد: در صورت صدور مجوز برپایی اردوها، یکماه بعد لیگ برتر خود را در ۳ مرحله برگزار خواهیم کرد تا دوچرخه سواران را برای مسابقات آماده کنیم.

وی در خصوص وضعیت سهمیه ها در دوچرخه سواری معلولان افزود: تا به امروز تنها یک سهمیه توسط مهدی محمدی برای پارالمپیک توکیو کسب شده که البته هنوز به تایید کمیته ملی پارالمپیک نرسیده است، قرار بود وی با شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه خود را برای حضور در توکیو نهایی کند که متاسفانه به خاطر این بیماری مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاد. 

احمدی در پایان گفت: تمام برنامه ریزیها برای آمادگی دوچرخه سواران انجام شده و منتظر هستیم تا برنامه های جدید مسابقات از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری معلولان دوچرخه سواران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال