Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا که ساعاتی پیش برای گفت‌وگو با مقامات رژیم صهیونیستی وارد اراضی اشغالی شد در صفحه توییتر خود با انتشار تصاویری از لحظه ورود خود به اراضی اشغالی در حالی که ماسک به صورت دارد، از همکاری با رژیم صهیونیستی علیه ایران ابراز خرسندی کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «خرسندم که برای همکاری با (بنیامین) نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل و بنی گانتز در مهار دو تهدید مهم: کووید-19 و ایران در اسرائیل هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل و ایالات متحده در کنار یکدیگر (رسیدگی به )این چالش‌ها را برعهده می‌گیرند».

وزیر امور خارجه آمریکا در سفری یک روزه وارد اراضی اشغالی شده است تا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقام‌های این رژیم از جمله بنی گانتز رئیس ائتلاف آبی و سفید در خصوص طیفی از موضوعات گفت‌وگو کند و آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد محور اصلی این گفت‌وگوها ایران است.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران آمریکا پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند