Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:09:00 GMT

خلبان آمریکایی در سنگاپور به زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۵۵۵

خلبان آمریکایی در سنگاپور به زندان محکوم شد

به گزارش روز چهارشنبه استریتس تایمز ، برایان داگان یرگان 44 ساله که روز سوم آوریل (جمعه 15 فروردین) از استرالیا وارد سنگاپور شده بود امروز در دادگاه به جرم خود در نقض مقررات منع آمدوشد برای جلوگیری از شیوع کرونا اقرار کرد. اداره مهاجرت سنگاپور دستور داده بود که او مجاز به حضور در مکان های عمومی تا روز 17 آوریل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره مهاجرت سنگاپور با اعلام شکایت علیه وی گزارش داد: این فرد خاطی با نادیده گرفتن مقررات قرنطینه روز 5 آوریل اتاق خود در هتل " فرودگاه کراون پلازا چانگی" را ترک کرده و با قطار ام آر تی به ایستگاه "سیتی هال" رفته و سپس در مرکز خرید "چایتاتاون سنتر" حضور یافته و اقلام شخصی خریداری کرده و حدود 3 ساعت بیرون از اتاق خود بوده است.

افرادی که مرتکب نقض مقررات قرنطینه شوند تا 10 هزار دلار جریمه و تا 6 ماه زندان می شوند.

این دولت شهر ۵.۷ میلیون نفری بیش از ۲۱ هزار مورد ابتلا به کرونا دارد که یکی از بالاترین آمار ابتلا به کرونا در آسیا است که علت آن تا حد زیادی آلودگی به کرونا در میان کارگران مهاجر است.

مطابق مقررات قرنطینه در سنگاپور که از روز هفتم ماه آوریل (سه‌شنبه ۱۹ فروردین) آغاز شده و تا روز اول ژوئن (دوشنبه ۱۲ خرداد) ‌ ادامه خواهد داشت، مردم تنها می‌توانند برای خرید اقلام ضروری از خانه خارج شوند و همیشه باید در اماکن عمومی ماسک بزنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه سنگاپور پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه سنگاپور ویروس کرونا قرنطینه سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر