Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:23:20 GMT

ارتفاع موج در دریای عمان به ۲ متر می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۵۶۳

ارتفاع موج در دریای عمان به ۲ متر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، دوست محمد کلیم اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی پیش بینی می‌شود وزش باد بر روی دریای عمان و شرایط مواج دریا تا پایان وقت امروز ادامه داشته باشد.

وی افزود: وزش باد سبب می‌شود ارتفاع موج در دریای عمان به ویژه نواحی غربی به حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا ۲ متر برسد بنابر این توصیه می‌شود شناوری‌های سبک با رعایت نکات ایمنی رفتار کرده و مردم از شنا کردن در سواحل خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز در شرق دریا شرایط برای رگبار باران پراکنده فراهم است، ادامه داد: چهارشنبه در شمال و نوار شرقی استان و روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات جنوبی شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده باران فراهم است روز چهارشنبه در شرق دریا رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی در بخش دیگری از آغاز وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود امروز و فردا نیز مانند روز گذشته وزش بادهای شمالی در شمال، نوار غربی و جنوب شرق استان ادامه داشته باشد.

کلیم تصریح کرد: وزش این بادها سبب کاهش ۵ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا در سطح استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

کد خبر 4924503

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی سیستان و بلوچستان دریای عمان بندر چابهار ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات مواد مخدر سیستان و بلوچستان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باد و باران در کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ادامه رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از امروز پنج شنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد گفت: جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گفته وی، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا ( ۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (شنبه ۸ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • تداوم باد و باران در کشور
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد