Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:17:55 GMT

انتقال بزرگ تابستانی در انتظار کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۵۸۹۶

انتقال بزرگ تابستانی در انتظار کاوه رضایی

کاوه رضایی، مهاجم کلوب بروژ شاید در فصل تابستان انتقال بزرگ دیگری را در لیگ بلژیک رقم برند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فوتبال 24 بلژیک، کاوه رضایی که در فصل جاری فوتبال بلژیک به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد هنوز عضوی از باشگاه کلوب بروژ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابستان سال جاری شاید این مهاجم ایرانی رقم زننده انتقال بزرگی باشد.

باشگاه شارلوا قادر به خرید قطعی کاوه رضایی از کلوب بروژ نیست، اما شاید در نهایت اقدام به این کار کند. هرچند آینده این مهاجم ایرانی کلوب بروژ شفاف نیست، اما انتقال به یک تیم دیگر خارجی، گزینه کلوب بروژ خواهد بود.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تمرینات گروهی تیم پورعلی‌گنجی

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی کاوه رضایی کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا