Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:30:38 GMT

وزير فرهنگ درگذشت پيشکسوت حوزه نشر را تسليت گفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۰۰۷

وزير فرهنگ درگذشت پيشکسوت حوزه نشر را تسليت گفت

خبرگزاری آریا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام بیوک چیت‌چیان پدر آقای مهندس چیت‌چیان و از پیشکسوتان حوزه نشر ایران را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد، در متن پیام تسلیت آقای سید عباس صالحی آمده است: «درگذشت انسان وارسته و فرهنگ مدار، روحانی والامقام، پدر بزرگوارتان مرحوم حجت الاسلام حاج بیوک چیت چیان را که از پیشکسوتان حوزه نشر ایران بودند، صمیمانه تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین بیوک چیت‌چیان مدیر انتشارات «المکتبه المرتضویه الحیاء الآثار الجعفریه» و کتابفروشی «مرتضوی» بود. او بیش از 6 دهه از عمر خود را به کار انتشار و فروش‌های کتب مذهبی اشتغال داشت. کتابفروشی او در خیابان ناصرخسرو از شهرت خاصی برخوردار بود. او همچنین در نجف اشرف نیز به همین شغل شریف مشغول بود.
حجت الاسلام چیت چیان، پدر حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در دولت یازدهم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر فرهنگ پیشکسوت حجت الاسلام چیت چیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت