Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالهادی فقهی زاده در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه فرهنگیان به خبرنگار معارف ایرنا گفت: معاونت قرآن و عترت در این تفاهم نامه به عنوان یک همکار تلاش می کند تا زمینه‌هایی را برای درخشش فعالیت‌های قرآنی و پرورش مربیان قرآن کریم در دانشگاه فرهنگیان و مراکز متعدد بسیار این دانشگاه فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع دانشگاه فرهنگیان نقش مجری را به عهده دارد و معاونت قرآن نقش همکار را ایفاد می کند و وظیفه ما تمهید مقدمات برای انجام این کار بزرگ است.

وی افزود: این همکاری در حوزه های متعدد علمی آموزشی و به صورت خاص در حوزه های فرهنگی می‌باشد که جنبه‌های پژوهشی و مطالعاتی نیز دارد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تفاهم نامه به عنوان اولین تفاهم نامه ای یاد کرد که در دوره جدید معاونت قرآن و عترت با دانشگاهی از دانشگاه های کشور منعقد شده است.

فقهی زاده اضافه کرد: ما به معنای خاص با یکی از فرهنگی ترین دانشگاه های کشور تفاهم نامه امضا کرده ایم که اهتمام جدی هم در برنامه‌ها، ساختار دانشگاه و متون درسی دارد و هم شخصیت های برجسته فرهنگی در آن حضور دارند.

روز گذشته تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضای فقهی زاده و حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان رسید. بر اساس این تفاهم نامه زمینه های همکاری برای مشارکت طرفین در برنامه ریزی مربوط به برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی در حوزه قرآن و عترت ویژه دانشجویان دانشگاه در رشته های مختلف قرآنی ایجاد خواهد شد. 
ایجاد امکان استفاده از امکانات طرفین برای اجرای برنامه ها و فعالیت های قرآنی مشترک در سطح پردیس ها و مراکز دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات، همکاری در ارائه اطلاعات و آمار فعالیت های قرآنی و اطلاعات پایه دانشگاه به معاونت قرآن و عترت به منظور استفاده در سامانه جامع قرآنی کشور و برنامه ریزی برای مشارکت جدی استادان، دانشجویان و کارکنان در برنامه های قرآنی از دیگر زمینه های همکاری در این تفاهم نامه ذکر شده است.
همکاری در برگزاری کارگاه های تخصصی، جشنواره ها، نمایشگاه ها و همایش های مشترک و آزمون های سراسری قرآن و عترت و همچنین بهره گیری از اساتید و متخصصان دانشگاه در تهیه و تولید ویژه نامه های علمی و انجام مطالعات کاربردی قرآن و عترت در حوزه فعالیت های تبلیغی و ترویجی از دیگر موارد ذکر شده این تفاهم نامه است.
بر اساس این تفاهم نامه که طی دو سال اجرا خواهد شد، همکاری در توسعه کتابخانه های دانشگاه و تجهیز آن به منابع قرآنی و روایی و نیز همکاری مشترک به منظور آموزش مربیان قرآن و به روزرسانی و ارتقای سطح دانش قرآنی دانشجویان و فعالان قرآنی و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در دانشگاه طی دو سال صورت خواهد گرفت. 

مدت اجرای این تفاهم نامه دو سال است و امضای آن هیچگونه تعهد مالی برای طرفین ایجاد نمی کند و اجرایی شدن بندهای آن منوط به  انعقاد قراردادهای جداگانه است.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه ریاست دانشگاه فرهنگیان حسین خنیفر عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانشگاه فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه ریاست دانشگاه فرهنگیان حسین خنیفر عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانشگاه فرهنگیان امضای تفاهمنامه ریاست دانشگاه فرهنگیان حسین خنیفر عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانشگاه فرهنگیان فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان فعالیت های قرآنی تفاهم نامه قرآن و عترت فقهی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس