Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ترامپ مدعی شده است که موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر آمریکا با کاهش روبرو شده است، ولی یک سند فاش شده کاخ سفید نشانگر رشد چشمگیر مبتلایان به این ویروس در مناطق روستایی است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گزارش فاش شده کاخ سفید حاکی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده در حالی با افزایش چشمگیری روبرو شده است که دونالد ترامپ مدعی است تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ترامپ دوشنبه در یک کنفرانس خبری ادعا کرد: همان طور که می دانید، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر مناطق آمریکا به سرعت رو به کاهش است. البته شاید یک استثنا وجود داشته باشد ولی در سراسر کشور تعداد موارد ابتلا به ویروس رو به کاهش است.

کاهش شدید مسافرت‌های هوایی در آمریکا به دلیل بحران کرونا

البته این مساله درست نیست. گرچه موارد ابتلا به ویروس کرونا در 14 ایالت با کاهش روبرو شده ولی در 9 ایالت نیز موارد ابتلا افزایش داشته است. کمبود شدید کیت‌های آزمایشی در 27 ایالت دیگر به علاوه واشنگتن و پرتوریکو نیز نشان می‌دهد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت‌ها کمتر از آمارهای واقعی است.

ولی یک سند فاش شده کاخ سفید از سوی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد برخی از مناطق آمریکا به خصوص مناطق روستایی در تنسی و کانزاس با افزایش بیش از 1000 درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روبرو شده‌اند، آن هم در کمتر از یک هفته. سایر مناطق مثل میسوری، نبراسکا، مینه سوتا و ویسکانسین هم با رشد 400 درصدی تعداد مبتلایان به این ویروس مواجه هستند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام