Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:12:43 GMT

معترضان در تونس انحلال پارلمان را خواستار شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۱۶۴

معترضان در تونس انحلال پارلمان را خواستار شدند

معترضان تونسی در استان تطاوین، مسؤولان سیاسی را به فساد متهم کرده و انحلال پارلمان را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، استان تطاوین تونس شاهد اعتراضات مردمی شبانه‌ای برای انحلال پارلمان و لغو رای اعتماد داده شده به نمایندگان بود. معترضان تونسی هم‌چنین سکوت قیس سعید، رئیس جمهور کشور در برابر خواسته‌های ساکنان این استان را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در استان تطاوین تونس با سر دادن شعارهایی مسؤولان سیاسی این کشور را به فساد متهم کرده و بر لزوم توجه به این استان و بهبود زیرساخت‌های آن و نیز حل مشکلاتی که از مدت‌ها قبل در این استان وجود دارند، تاکید کردند.

همچنین این معترضان به تعویق اقتادن اجابت خواسته‌هایشان را محکوم و تاکید کردند، قصد دارند تا زمان تحقق خواسته‌هایشان در خیابان‌های استان تطاوین تحصن کنند.

این اعتراضات زمانی انجام شد که تونس پس از شکست در رسیدن به شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی مثبت، شاهد افزایش خواسته‌های معترضان برای سرنگونی دولت و تغییر ساختار سیاسی و اصلاح قانون اساسی است.

همزمان با افزایش درخواست‌ها برای برکناری دولت، تونسی‌ها به تازگی طوماری را به امضا رساندند که در آن لغو رای اعتماد داده شده به پارلمان و محاکمه نمایندگانی که در پرونده‌های فساد دست داشته‌اند، خواستار شده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر پایبندی مقاومت به سه خواسته اصلی در هر توافق آتش‌بس تاکید کرد هرگز از این خواسته‌های اساسی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس اعلام کرد : هیئتی از حماس روز شنبه برای تکمیل مذاکرات در سایه تماسهای  اخیر با میانجیگران در مصر و قطر راهی قاهره می شود.

اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوندالاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس

حماس  افزود بر روح مثبتی(انعطاف پذیری) که هنگام بررسی پیشنهاد آتش بس که اخیرا دریافت کردیم، تاکید می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد حماس و گروههای مقاومت دیگر مصمم هستند توافقی به دست آید که توقف تجاوزات و عقب نشینی اشغالگران و بازگشت آوارگان را محقق کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • پلیس آمریکا با گاز اشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی حمله کرد
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا