Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرهای نقل و انتقالاتی این روزها حول مذاکرات میان بارسلونا و یوونتوس برای انجام چند معامله است.
به گزارش آریا، پس از پا به سن گذاشتن جرارد پیکه و مصدومیت‌های ساموئل اومتیتی، بارسلونا به دنبال جذب یک مدافع در تابستان است و کاتالان‌ها در ایتالیا به دنبال جذب مدافع هستند. با توجه به روابط بسیار خوب با یوونتوس، بارسلونا چند گزینه از این تیم را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از موندو دپورتیوو، به غیر از ماجرای انتقال پیانیچ به بارسلونا، این باشگاه بازیکنانی دیگر از یوونتوس را در نظر دارد. هنگامی که یوونتوس برای جذب آرتور وارد عمل شد، بارسلونا برای جذب ماتیاس ده لیخت از یوونتوس علاقه نشان داد اما مشخص شد ده لیخت فروشی نیست. با این حال، یوونتوس تصمیم گرفته دنیله روگانی، مدافع 25 ساله ایتالیایی خود را به بارسلونا پیشنهاد کند.
در راستای انجام معاوضه‌ها میان یوونتوس و بارسلونا، کاتالان‌ها امکان جذب دنیله روگانی را بررسی می‌کنند زیرا قد 190 سانتی‌متری و کار با توپ خوب این مدافع ایتالیایی، توجه‌شان را جلب کرده است. همچنین برای پست مدافع کناری، ماتیا دی شیلیو هدف اصلی بارسلونا است. دی شیلیو، روگانی و پیانیچ، سه بازیکنی از یوونتوس هستند که ممکن است در تابستان 2020 به بارسلونا بپیوندند.
چیزی که بدنسازان بارسلونا به خاطر تعطیلی بلندمدت تمرینات از آن می‌ترسیدند، اتفاق افتاد و ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا مصدوم شد. با اعلام وب سایت بارسلونا، ساموئل اومتیتی در تمرینات امروز از ناحیه ماهیچه نعلی پای راست دچار مصدومیت شده است. اومتیتی از سال 2016 که به بارسلونا پیوسته، 56 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. امروز دومین جلسه تمرینی بارسلونا پس از وقفه‌ای دو ماهه بود.
این روزها اخبار انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا داغ است. روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت و امروز موندو دپورتیوو مدعی شدند میرالم پیانیچ با بارسلونا به توافق شخصی دست یافته است اما هنوز پیشرفتی در راه نهایی شدن چنین انتقالی حاصل نشده است. به گزارش رومئو آگرستی، بارسلونا و یوونتوس این هفته با یکدیگر در تماس بوده‌اند و موضوع بحث آن‌ها، مبادله میرالم پیانیچ، ماتیا دی شیلیو و آرتور ملو بوده است. دو باشگاه در حال بررسی شرایط برای انجام یک معاوضه در تابستان پیش رو هستند و طی روزهای آینده، مذاکرات میان یوونتوس و بارسلونا بر سر انجام یک معامله ادامه دار خواهد بود.
مدت‌هاست که اخباری مبنی بر انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا شنیده می‌شود و یوونتوس مایل است در همین راستا، بازیکنی را از بارسلونا به خدمت گیرد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میرالم پیانیچ همین حالا با بارسلونا به توافق شخصی رسیده است اما مشکل بارسلونا در جذب این بازیساز بوسنیایی، راضی کردن یوونتوس است. قیمت پیانیچ، 60 میلیون یورو است و بارسلونا باید بازیکن مناسبی را به یووه پیشنهاد دهد. یوونتوس دوست دارد آرتور ملو، بازیساز برزیلی بارسلونا را به خدمت گیرد اما آرتور نمی‌خواهد بارسا را ترک کند. راضی شدن آرتور، می‌توانست کار هر دو تیم را با یک معاوضه سر به سر بسیار راحت کند.
آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ، هافبک‌های مازاد بارسلونا می‌توانند گزینه‌های جالبی برای معاوضه باشند اما در این صورت، بارسلونا باید 45 میلیون یورو نیز به یووه پرداخت کند زیرا ارزش هر یک از این دو بازیکن حدود 15 میلیون یورو است. پرداخت چنین مبلغی، در برنامه‌های بارسلونا نیست. نلسون سمدو، دیگر گزینه‌ای است که مورد استقبال یوونتوس قرار می‌گیرد اما در این صورت، بارسلونا بازهم باید حدود 25 میلیون یورو به یووه پرداخت کند. هنوز مشخص نیست که بارسلونا برای جذب پیانیچ، چه بازیکنی را به یوونتوس پیشنهاد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ده لیخت بارسلونا دنیله روگانی میرالم پیانیچ میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناکامی در مهار اعتراضات

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ببینید | ناکامی در مهار اعتراضات
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس