Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@12:14:25 GMT

توزیع 1200بسته معیشتی بین نیازمندان آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۳۰۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد یوسف شاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، خادمیاران آستان قدس رضوی نیز با مدد از سیره انبیای الهی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اقداماتی را ترتیب داده‌اند.

وی ادامه داد: در طرح سفره مهربانی بیش از 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و بیش از شش هزار پرس غذای آماده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بسته‌های معیشتی بیان کرد: اقلام حمایتی هر بسته شامل دو کیلو مرغ، پنج کیلو برنج، یک کیلو نخود، یک کیلو عدس، یک کیلو جو، یک کیلو لپه، مایع ظرفشویی، روغن یک و نیم لیتری، خرما، پنیر، ماکارونی و رب در مجموع به ارزش دویست و پنجاه هزار تومان است.

شاکری در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سایر اقدامات توسط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در طرح نسیم رضوی نیز یک هزار وعده غذای متبرک رضوی بین بیماران بیمارستان امام رضا(ع) توزیع و از کادر درمانی نیز تجلیل شد.

وی همچنین افزود: علاوه بر این، ۵۰۰ وعده غذای متبرک در بیمارستان سینا توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع بیش از یک هزار و 800 وعده غذایی تبرکی بین بیماران سایر شهرستان‌ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در بیش از 15 شهرستان، کمک به تغسیل بیماران کرونایی توسط خادمیاران رضوی و 200 پرس وعده غذای تبرکی بین زحمتکشان وادی رحمت تبریز از دیگر اقدامات انجام شده است.

به گفته‌ی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان، ارزش ریالی تمام اقدامات انجام شده تاکنون، برابر با مبلغ چهار میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان بوده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی از 10 اسفند ماه به بحث بیماری کرونا ورود پیدا کرده و فعالیتش در این راستا همچنان تداوم دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آستان قدس رضوی برنج علی بن موسی الرضا ماسک آستان قدس رضوی وعده غذای یک کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی