Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم ارائه فایل‌های تصویری و صوتی اظهارات نمایندگان در جلسات غیر علنی انتقاد و ابراز امیدواری کرد که در این باره به وظایف قانونی عمل شود.

متن نامه فلاحت پیشه به رئیس مجلس به شرح زیر است:

احتراما با توجه به این که چند بار درخواست این جانب از هیات رئیسه برای دریافت فایل‌های تصویری نطق‌های شخصی بنده در جلسات غیر علنی به نتیجه نرسیده است موارد زیر را عرض  می‌کنم:

۱- متاسفانه بسیاری از رویدادها و تصمیمات موثر چهار سال گذشته در جلسات غیر علنی مطرح شده که عدم اطلاع مردم از آن در ارزیابی‌های منفی عملکرد مجلس دهم و نمایندگان اثر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط قرار است تا چه زمانی طبقه بندی محرمانه خودساخته این جلسات ادامه داشته باشد.

۲- با توجه به  این که اجازه انتشار نطق‌های جلسات غیر علنی مسبوق به سابق است توضیح دهید که آیا جلسات غیر علنی طبقه بندی دیگری دارد.

۳- بنده قبل از هرگونه تعلق به سمت نمایندگی بخش عمده‌ای از عمرم را مشغول تحقیق و پژوهش بوده و در آینده نیز اگر عمری باقی باشد در همین حوزه فعالیت خواهم کرد با کمال تاسف چنین برخوردهای خلاف قانون توسط هیات رئیسه نگرانی ها در مورد صیانت از اسناد مربوط به جلسات غیر علنی را افزایش می‌دهد و به همین دلیل بارها اعلام کردم که تعدد جلسات غیر علنی مجلس بزرگترین  ظلم به مجلس دهم بوده است. امیدوارم جنابعالی در این رابطه به وظیفه قانونی خود عمل کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: جلسات غیر علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت