Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@17:13:33 GMT

سومین بازار بزرگ سینمایی جهان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۴۳۵

سومین بازار بزرگ سینمایی جهان بازگشایی شد

ولت ژاپن از اواسط ماه آوریل و در واکنش به شیوع ویروس کرونا به تعطیلی سینماها در توکیو و دیگر شهرهای این کشور دستور داد اما با کنترل نسبی این بیماری در ژاپن، بخشی از سینماها در این کشور به صورت آزمایشی بازگشایی شدند. 

ژاپن سومین بازار بزرگ سینمایی جهان پس از آمریکا و چین است و آغاز مجدد فعالیت سینمایی در این کشور حاکی از قدمی بزرگ به سوی آغاز مجدد فعالیت سینماها در سطح جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های چین نیز هفته گذشته اعلام کردند به سالن‌های سینما اجازه داده خواهد شد تا به شرط رعایت دستورنامه‌های ایمنی دوباره کار خود را آغاز کنند. 

«توهو سینما» که بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیرهای در ژاپن است روز سه‌شنبه اعلام کرد ۱۰ مجموعه سینمایی را در مناطقی با کمترین موارد ابتلا به ویروس کرونا بازگشایی می‌کند. سینماهای سراسری «آئون» نیز از آغاز فعالیت ۲۷ مجموعه چندمنظوره سینمایی در ژاپن از تاریخ ۱۸ می خبر داد. 

نخست‌وزیر ژاپن اوایل هفته اعلام کرد که دولت در تلاش برای برداشتن حالت اضطراری در ۳۴ بخش از کشور است که موارد ابتلای کمتری را به ثبت رسانده‌اند، اما شهرهای توکیو، اوساکا و دیگر شهرهای پرجمعیت ژاپن همچنان در شرایط قرنطینه خواهند ماند. 

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1387714

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن اکران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از رونمایی از سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) در آینده نزدیک در این کلان‌شهر خبر داد.

سیدابراهیم حسینی امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در آغازین‌ روز هفته شیراز برگزار شد، گفت: باید برکات شیراز به‌واسطه سومین حرم اهل‌بیت(ع) به سراسر استان، کشور و حتی تمامی جهان اسلام برسد.

وی از رونمایی سند جامع سومین حرم اهل‌بیت(ع) طی چند روز  آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری همه مسئولان استانی و شهری شاهد رشد، پیشرفت و ترقی این دیار باشیم.

شهردار شیراز نیز در این آیین با تبریک هفته شیراز اظهار کرد: کلان‌شهر شیراز شهری اصیل، باستانی، تاریخی، مذهبی و ... به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع)، مسوولیت‌های سنگینی را بر دوش ما قرار داده است.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: همه باید قدر داشته‌ها و ارزشمندی‌های این شهر و  مردمان خوب، با اصالت و نجیب این شهر را بدانیم.

وی افزود: ما در مقابل شهر شیراز وظایفی داریم که بتوانیم این شهر را خیلی بهتر و باکیفیت‌تر و در سایر زوایا به مردم کشور و حتی کل دنیا معرفی کنیم‌.

شهردار شیراز با بیان اینکه این کلان‌شهر به دلیل زوایای پنهان و ناشناخته‌، ابعاد گسترده‌ای دارد، افزود: این ابعاد در حدی است که باید افراد صاحب‌نظر، متخصص و مورخ پای‌کار بیایند تا بتوانیم رسالتمان را ادا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار