Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی شیرین گفت: اجرای طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان همزمان با نزدیک شدن به شب های قدر روحیه و نهضت امام علی (ع) را در کمک به فقرا زنده کرد و ما را به پیروزی قطعی کرونا نزدیک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارگردان اولین سریال استانی البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای کوچک و فصلی را به شدت با چالش رو برو کرد و بخش قابل توجهی از هم وطنان به خاطر تعطیلی مشاغل پر خطر از کسب روزی حلال محروم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی احمدی شیرین ادامه داد: هنرمندان در آستانه ماه مبارک رمضان فرصتی تازه یافتند تا همچون گذشته در کنار هموطنان و در خط مقدم این پویش مردمی قرار بگیرند.

وی افزود:هنرمندان گرایش های مختلف هنری و در پشتیبانی آنها هنرمندان هنرهای نمایشی به سه شیوه همدلانه شامل مشارکت در تهیه و توزیع بسته های حمایتی، تهییج هم و طنان و تشویق آنها به مشارکت از راه های خلاقانه و هنرمندانه، ایجاد روحیه نشاط و امید از طریق تولید محتوای فرهنگی و کارآمد در فضای مجازی با این پویش کمک مومنانه همراهی کردند.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی بسیج هنرمندان استان تصریح کرد: کمک مومنانه باعث شد تمامی اقشار مختلف در کنار مردم باشند و کمبودها را جبران کنند و نگذارند بیماری و فشارهای اقتصادی آن این همدلی ها و اتحاد را بر هم بزند.

احمدی شیرین افزود: زمانی که کشورهای پیشرفته دنیا بر اثر این بیماری در قحطعی به سر می برند رزمایش کمک مومنانه برگ زرین دیگری از تاریخ ایران را در شرایط سخت اقتصادی و بیماری رقم زد.

وی تاکید کرد: باید از مراحل تهیه و اهدای این بسته ها فیلم، مستند، فیلمنامه و نمایش نامه تدوین و نوشته و ساخته شود تا آیندگان از این طرح الگو بگیرند و بدانند همدلی و اتحاد بر هر مشکلی پیروز است و حتی می تواند در سخت ترین شرایط راهگشا باشد.

هنرمند تئاتر البرزی افزود: اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان همزمان با نزدیک شدن به شب های قدر روحیه و نهضت امام علی (ع) را در کمک به فقرا زنده کرد و ما را به پیروزی قطعی کرونا نزدیک کرد.

این کارگردان در خاتمه خاطر نشان کرد: تدبیر رهبری برای اجرای این رزمایش در ماه مهمانی خدا به موقع و بسیار ستودنی بود زیرا بیماری کرونا تمامی اقشار جامعه را تحت تاثیر قرار داد ولی با جهش در تولید نیز می توانیم از این شرایط اقتصادی را با موفقیت عبور کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند

آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد مؤمنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن هشدار نسبت به وضعیت صندوق‌های بازنشستگی کشور با بیان اینکه اگر شیوه‌های فعلی اصلاح نشوند، چالش‌های بزرگتری در راه هستند، گفت: «در نظام تصمیم‌گیری ما افرادی هستند که شخصاً آدم‌های محترمی هستند، اما صلاحیت تخصصی در زمینه اقتصاد توسعه ندارند. آن‌ها با مافیای رسانه‌ای شان از ضعف اندیشه‌ای افراد کارشناس استفاده می‌کنند و می‌گویند ما را با کشور‌های صنعتی مقایسه می‌کنند و می‌گویند آن‌ها هم اصلاحات پارامتریک و افزایش سن بازنشستگی هم دارند. ولی نمی‌گویند نرخ مشارکت نیروی کار در آن کشور‌ها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد است.»

فرشاد مؤمنی گفت: «مرکز آمار گزارشی منتشر کرده و می‌گوید از کل جمعیت فقیر ایران ۸۹ درصد شان شاغلین سابق و لاحق هستند، این عدد تکان‌دهنده است! یعنی بیکار نیستند، ولی شغل‌هایی دارند که از نظر بازدهی درآمدی، قادر به تکافوی حداقل نیاز‌های اساسی‌شان نیست.»

اگر شما از کلام پیامبر می‌فهمید که فقر از هر دری که وارد می‌شود ایمان از آن در خارج می‌شود، ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید و ریشه‌های اصلی مساله را بفهمید!

بیش از ۵ سال است که می‌گوییم که گزارش‌های رسمی که منتشر شده حکایت از این دارد که به سوی یک روند قهقرایی به سمت فقر دائما رو به افزایش و عقب ماندگی دائما رو به افزایش حرکت می‌کنیم. شاخص‌های بهره وری کل عوامل تولید و روند‌ها و شاخص پیچیدگی اقتصادی و رابطه مبادله، از ناتوانی فزاینده سیستمی برای مواجهه خردورزانه و موثر با مساله فقر حکایت می‌کند.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • هزینه۵میلیونی برای هر ایرانی/بازگشتسرانه حقیقیبه سطح سال۹۰
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد