Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم با توسعه بخش بازرگانی و صادرات مانع ضرر تولیدکننده شویم و حمایت های لازم را از آنان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان تصریح کرد: هدف ما رعایت منافع مردم و در عین حال اخذ تصمیمات صحیح است و در این مسیر تمامی دستگاه های ذیربط همکاری لازم را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید امسال سال به دلیل تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا که اثرات مخربی را در بیکاری اصناف مختلف داشته است، سال سختی در پیش باشد اما خوشبختانه بنیان اقتصاد کشور قوی است.

استاندار گلستان یادآور شد: میانگین بارندگی در کشور به نسبت دوره ۵۰ ساله،  ۳۵ درصد رشد داشته است و امید واریم شاهد جهش تولید در بخش کشاورزی و سایر فعالیت های اقتصادی باشیم.

حق شناس با اشاره به مشکلات بخش تولید مرغ در استان گفت: با توجه به مشکلات بازرگانی و صادرات در زمینه تهیه نهاده های بخش کشاورزی مسایلی پیش آمد اما تلاش داریم حمایت های لازم را از مرغداران و کشتارگاه ها داشته باشیم تا کمترین آسیب به آنها وارد آید.

وی ادامه داد: تلاش داریم با توسعه بخش بازرگانی و صادرات مانع ضرر تولیدکننده شویم و حمایت های لازم را از آنان داشته باشیم.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: در سال جهش تولید امیدواریم شاهد افزایش تولید باشیم و کشور در محصولاتی نظیر شکر خودکفا شود .

حسین طلوعیان در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت : کارگروه تنظیم بازار کشور ، دو هزار و دویست و شصت و چهار تن برنج ، یکهزار و دویست و چهارده تن شکر ، دویست و شصت و چهار تن گوشت منجمد گوساله ، یکهزار و دویست و چهارده تن روغن نباتی و ششصد و هفت تن مرغ منجمد جهت تنظیم بازار استان گلستان در ماه مبارک رمضان اختصاص داده که تاکنون سهمیه برنج و شکر بصورت کامل جذب و مابقی کالاها در حال جذب می باشد .

طلوعیان افزود : بخشی از کالاهای جذب شده در نیمه اول ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع شده و مابقی نیز به مرور تا پایان این ماه توزیع خواهد شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان تنظیم بازار استان بازرگانی و صادرات تلاش داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت که اظهارات اخیر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا درباره آتش‌بس تلاش برای فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر از جنایت‌هایش است.

«سامی ابوزهری» در اظاهراتی که خبرگزاری رویترز آن را بازتاب داد، افزود که جنبش حماس همچنان در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده درباره آتش‌بس است.

این مقام اردش حماس تأکید کرد که به اذعان هیئت مذاکره کننده اسرائیلی، نتانیاهو کسی است که مانع دستیابی به توافق می شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در چارچوب سفر منطقه‌ای و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در یادداشتی بن گویر و اسموتریچ (وزیران امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی) را به خاطر مخالفت با توافق مبادله اسرا و تهدید به خروج از دولت، به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

کد خبر 6094196

دیگر خبرها

  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد