Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@16:27:07 GMT

انهدام باند سارقان مسلح در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۸۰۹

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و درپی وقوع چندفقره سرقت منزل در "اندیمشک" طرح شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی "اندیمشک" با کار اطلاعاتی و فنی موفق شدند اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح را شناسایی و پس ازهماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اندیمشک ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادزیادی اموال مسروقه از جمله 5 دستگاه تلوزیون ال سی دی، 2 دستگاه لپ تاپ، 6 دستگاه کولرگازی، 9 دستگاه گوشی موبایل، لوازم آرایشی، 37 گرم طلاجات، دوربین های فیلمبرداری و مداربسته و اقلام بسیار دیگری به ارزش 7 میلیارد ریال کشف و 2 دستگاه خودرو 405 و پارس توقیف شد.

شهبازی با بیان اینکه در این عملیات 2 قبضه سلاح کلت کمری به همراه فشنگ های مربوطه، یک عدد شوکربرقی و اسپری اشک آور به کاررفته در برخی سرقت ها از سارقان کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان "اندیمشک" و شهرهای همجوار اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ومعرفی متهمان به مرجع قضائی از مال باختگان و شهروندان عزیز این شهرستان و شهرهای همجوار خواست: برای شناسایی اموال مسروقه به پلیس آگاهی "اندیمشک" مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان