Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@20:11:09 GMT

توزیع 76 هزار قرص نان صلواتی در سرخس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۶۸۴۰

توزیع 76 هزار قرص نان صلواتی در سرخس

رستم چوبدار از پخت و توزیع 76 هزار قرص «نان صلواتی» در شهرستان سرخس در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستم چوبدار در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان با حمایت امام‌جمعه و روحانیت معزز و با همت والای خیران نیک‌اندیش، مشارکت و همکاری مؤمنانه نانوایان و اتحادیه نانوایان و اداره صمت، پخت و توزیع نان صلواتی در این شهرستان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه نانوایان سرخس خاطرنشان کرد: در اولین مرحله و به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت و مساعدت خبازان در ۲۵ واحد نانوایی شهر سرخس و همکاری ستاد مردمی قرآن و عترت، خیران و مرکز نیکوکاری آل یاسین ۲۰ هزار قرص نان صلواتی پخت و در شهر سرخس توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع نان صلواتی در شب‌های قدر نیز ادامه دارد، بیان کرد: در این مرحله و در هر نوبت کاری بین ۱۵ تا ۲۴ واحد نانوایی در نقاط مختلف شهر و تعدادی از روستاهای این شهرستان اقدام به پخت ۵۶ هزار نان صلواتی و توزیع آن بین همشهریان روزه‌دار می‌کنند.

به گزارش صبح توس، هرساله به مناسبت ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) پخت و توزیع نان صلواتی در شهرستان سرخس انجام می‌شود، اما امسال با حمایت و مساعدت نانوایان و خیران نیک‌اندیش این اقدام خداپسندانه در شب‌های قدر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نان صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار