Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به تشدید طرح مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی اظهار کرد: با توجه به نوسانات ارزی و قیمت کالا‌ها در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالا‌های اساسی و ضروری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و همچنان در سطح کشور در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در ۷۲ ساعت از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ با کار اطلاعاتی دقیق، محل دپو و احتکار کالا‌های اساسی و ضروری از قبیل انواع حبوبات، غلات، مواد غذایی، پروتئینی و انواع مواد شوینده را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این انبار‌ها موفق به کشف ۲ هزار و ۵۱۴ تن و ۱۹۰ کیلوگرم انواع کالا‌های اساسی و ضروری، مواد غذایی و پروتئینی، به همراه ۲۲ تن انواع کود شیمیایی، ۹۷۲ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار، ۱۹ هزار و ۹۰۰ قوطی انواع رب گوجه فرنگی، دو میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۱۰ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی بهداشتی، یک هزار و ۹۸۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۱۲ هزار و ۶۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی، ۸۰ هزار و ۲۸۴ بطری انواع نوشابه و آبمیوه و مواد شوینده، ۴۹ هزار و ۳۰۰ بسته انواع ماکارونی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بیش از ۴۸۵ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال برآورد کرده و در این رابطه ۱۵۸ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

سردار مقیمی با بیان اینکه اینکه بیشترین کشفیات در استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی و فارس بوده از هموطنان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: 

کشف بیش از یک هزار موتور آبمیوه گیری قاچاق

کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو بادام هندی از انباری در جنوب تهران

کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در بهارستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی کالا های اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی