Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@06:30:47 GMT

آخرین آمار جهانی شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۱۹۷

خرداد: آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید، عامل بیماری کووید ۱۹ در سراسر جهان به رقم ۲۹۲ هزار و ۹۱۳ نفر رسیده و تاکنون چهار میلیون و ۳۴۳ هزار و ۲۵۱ مبتلا به این بیماری شناسایی شده‌اند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، همچنین بنابر تازه‌ترین آمار بیش از یک میلیون و ۶۰۴ هزار و ۵۶۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ درمان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمریکا بیشترین آمار مربوط به قربانیان و مبتلایان به کووید ۱۹ را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده است. همچنین انگلیس، ایتالیا و اسپانیا از کانون‌های اصلی شیوع کروناویروس در اروپا به حساب می‌آیند.
از سوی دیگر گزارش‌ها حاکیست که شمار مبتلایان در روسیه همچنان سیر صعودی دارد به طوری که این کشور به لحاظ تعداد بیماران کووید ۱۹ اکنون ایتالیا و انگلیس را پشت سرگذاشته است.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنابر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:
۱. ایالات متحده یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۳۶ مبتلا، ۸۳ هزار و ۴۲۵ قربانی
۲. اسپانیا ۲۶۹ هزار و ۵۲۰ مبتلا، ۲۶ هزار و ۹۲۰ قربانی
۳. روسیه ۲۳۲ هزار و ۲۴۳ مبتلا، ۲۱۱۶ قربانی
۴. انگلیس ۲۲۶ هزار و ۴۶۳ مبتلا، ۳۲ هزار و ۶۹۲ قربانی
۵. ایتالیا ۲۲۱ هزار و ۲۱۶ مبتلا، ۳۰ هزار و ۹۱۱ قربانی
۶. فرانسه ۱۷۸ هزار و ۲۲۵ مبتلا، ۲۶ هزار و ۹۹۱ قربانی
۷. برزیل ۱۷۸ هزار و ۲۱۴ مبتلا، ۱۲ هزار و ۴۶۱ قربانی
۸. آلمان ۱۷۳ هزار و ۱۷۱ مبتلا، ۷۷۳۸ قربانی
۹. ترکیه ۱۴۱ هزار و ۴۷۵ مبتلا، ۳۸۹۴ قربانی
۱۰. ایران ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ مبتلا، ۶۷۳۳ قربانی
بنابر این گزارش کشورهای چین با ۸۲ هزار و ۹۲۶ مبتلا، هند با ۷۴ و ۴۸۰ مبتلا، پرو با ۷۲ هزار و ۵۹ مبتلا، کانادا با ۷۱ هزار و ۱۵۷ مبتلا و بلژیک با ۵۳ هزار و ۷۷۹ مبتلا، بالای ۵۰ هزار مورد ابتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.
همچنین سایر کشورهایی که شمار مبتلایان به این بیماری در آن‌ها از ۲۰ هزار نفر فراتر رفته شامل هلند، عربستان سعودی، مکزیک، پاکستان، شیلی، اکوادور، سوئیس، پرتغال، سوئد، قطر، بلاروس، سنگاپور و ایرلند هستند. برچسب ها: کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا

«آنتونیو تاجانی» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا امروز (شنبه) دستور احضار «الکسی پارامونوف» سفیر روسیه در ایتالیا را در پی تصمیم برای انتقال شرکت تابعه روسی «آریستون» به «گازپروم» صادر کرد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه فرمانی مبنی بر انتقال شرکت‌های تابعه روسی «آریستون» (Ariston) و «بی‌اس‌اچ هاسجریت» (BSH Hausgerate) آلمان به مدیریت موقت شرکت «گازپروم هاوس‌هولد سیستمز» (Gazprom Household Systems) امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو تاجانی با بیان اینکه این وزارتخانه با بروکسل و آلمان هم همکاری دارد، گفت: «به دبیرکل وزارت امور خارجه دستور دادم سفیر روسیه در ایتالیا را احضار کند. دولت خواستار شفاف‌سازی در مورد موضوع ملی شدن "گروه ترمو آریستون" است.»

شرکت گازپروم به‌عنوان مدیر موقت این دو کسب و کار ایتالیایی و آلمانی عمل خواهد کرد.

روسیه دارایی‌های تعدادی از شرکت‌های غربی را از زمان شروع جنگ در اوکراین تحت «مدیریت موقت» قرار داده است و این اقدامات را به‌عنوان تلافی اقدامات سایر کشورها علیه تجارت روسیه قلمداد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان