Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:21:58 GMT

جریمه ۲۲۰ میلیون ریالی چرای غیر مجاز دام

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۲۱۰

جریمه ۲۲۰ میلیون ریالی چرای غیر مجاز دام

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای چرای دام غیر مجاز در مراتع منطقه حفاظت شده مهاباد ۱۲۰ مورد پرونده تخلف چرای غیر مجاز دام را گزارش کردند.

او افزود: اما برخی دامداران شهرستان به بهانه نداشتن علوفه در مجموع چهار هزار و ۵۷ راس دام سبک و سنگین خود را برای چرا به مراتع می‌بردند که در این زمینه متخلفان به جرایم ۲۲۰ میلیون ریال در این شهرستان محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتو اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده چرای غیرمجاز در این شهرستان ۵۰ فقره پرونده به پرداخت ۲۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند و ۲۴ فقره پرونده نیز برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شد و در ۲۰ فقره پرونده نیز دامدار متعهد به خروج دام از مراتع و دریافت اخطاریه قانونی شده و مابقی پرونده‌ها نیز در دست اقدام و بررسی قرار دارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تجاوز به حریم مراتع و عرصه‌های ملی با سامانه ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا در اولین فرصت اقدام قانونی صورت گیرد و از تخریب این عرصه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی چرای بی رویه دام جرایم مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد