Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:53:47 GMT

پیام تسلیت محسن رضایی در پی شهادت دریادلان ارتش

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۲۷۰

پیام تسلیت محسن رضایی در پی شهادت دریادلان ارتش

 

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، متن پیام سرلشگر پاسدار دکتر محسن رضایی، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

شهادت جمعی از دریادلان فداکار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ملت وفادار ما را به سوگ نشاند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به رشادت های این شهدای غیور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه ناگوار، این ضایعه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و بویژه به خانواده های داغدار و ماتمزده آنان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن عزیزان، حشر با سالار شهیدان و برای عموم بازماندگان و مصیبت دیدگان، صبر و اجر، طلب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان دبیر مجمع تشخیص مصلحت محسن رضایی تسلیت دریادلان ارتش ویروس کرونا رضا رحمانی ناو جماران ناوچه کنارک شب قدر حسین مدرس خیابانی دعای روز نوزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی