Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه از تلاش مجموعه همکاران حوزه راه و شهرسازی در اجرای عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شرق استان خبر داد.

مسیح ناصحی در گفت‌وگو با ایسنا از اجرای تکمیل عملیات بهسازی راه امام‌زاده یوسف خلیل شهر در بخش مرکزی شهرستان بهشهر خبر داد و اظهار کرد: احداث دیوار گابیونی راه روستایی الارز و بهسازی راه روستایی فتکش در بخش یانه سر شهرستان بهشهر و بهسازی راه روستایی برما شهرستان گلوگاه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی در شرق استان از شهرستان‌های پر ترافیک و پرتردد محسوب می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل عملیات بهسازی راه روستایی امام‌زاده یوسف خلیل شهر به طول ۱.۲ کیلومتر گفت: بهسازی راه روستایی فتکش به طول ۵۰۰ متر و احداث دیوار گابیونی به طول ۵۰ متر راه روستایی الارز در شهرستان بهشهر و بهسازی و اجرای پریمکت به طول ۱ کیلومتر در محور روستایی برما شهرستان نکا هم اکنون در حال اجرا می‌باشند.

گفتنی است راه روستایی تیلو نو نظام محله شهرستان گلوگاه عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت در چند روز آینده در این شهرستان انجام خواهد شد، از ۷۸۶۳ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران ۵۵۵ کیلومتر در شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهسازی راه روستایی شهرستان بهشهر عملیات بهسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری