Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:07:55 GMT

هواوی به توسعه خودروهای ۵G کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۵۶۴

هواوی به توسعه خودروهای ۵G کمک می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هواوی در این اواخر روی صنعت خودروهای هوشمند تمرکز کرده است. طبق بیانیه ای که به تازگی منتشر شده این شرکت با ۱۸ خودروساز چینی همکاری می کند تا خودروهای هوشمند متصل به اینترنت۵G بسازد.

تا به حال هواوی مشغول فعالیت بود تا به بزرگترین تامین کننده ماژول های ۵Gدر خودروهای متصل به اینترنت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماژول در بخش «های سیلیکون» هواوی توسعه یافته است. تراشه های سری Kirin نیز در این بخش توسعه یافته اند.

ماژول های  مذکور اکنون در خودرویBaojun نصب شده اند. این خودرو توسط شرکت SAIC-GM-Wuling ساخته شده است.

اکنون هوووی با ۱۸ خودروسازی چینی قراردادی امضا کرده تا خودروهای متصل به نسل پنجم اینترنت بیشتری به بازار داخلی این کشورعرضه کنند.

طبق بیانیه هواوی با شرکت هایی از جمله گروه اف ای دبلیو، گروه دانگ فنگ، خودروسازی چانگان، شرکت اس ای آی سی،گریت وال موتورز، هلدینگ چری، یوتونگ، و جینکانگ سریز همکاری می کند.

کد خبر 4923658 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری 5G شرکت هواوی صنعت خودروسازی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی کووید 19 امنیت اطلاعات تولید فناوری نانو فناوری فضایی نوآوری موبایل اینترنت زلزله ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!

تین نیوز

غول خودروهای برقی چین (XPENG) و شرکت وابسته آن (AEROHT) قصد دارند با ورود بلندپروازانه خود به صنعت خودروهای پرنده، حمل ونقل شهری را متحول کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، AEROHT به دریافت گواهینامه صلاحیت پرواز، برای خودروی پرنده نوآورانه خود، نزدیک شده است که نشانگر پیشرفت بزرگی در فناوری حمل ونقل شهری است.

AEROHT، یکی از زیرمجموعه های XPENG، یک دهه است که در حال توسعه خودروی پرنده خود بوده است و آزمایش های موفقیت آمیز اخیر پرواز در ارتفاع پایین در منطقه تجاری شلوغ مرکزی گوانگژو، پیشرفت آن را نشان می دهد. مدیرعامل این شرکت، هی شیائوپنگ، در سخنرانی خود در Auto China ۲۰۲۴ بر پتانسیل تحول آفرین سفر هوایی در ارتفاع پایین تاکید کرد و تأثیر عمیق آن را بر زندگی روزمره شهری برجسته کرد.

خودروی پرنده آتی AEROHT که قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری پیش سفارش های آن آغاز شود، نوید یک وسیله نقلیه برقی دو حالته برای نشست و برخاست عمودی (eVTOL) را می دهد که قادر به انتقال یکپارچه بین سفرهای زمینی و هوایی است. در حالی که تاریخ دقیق عرضه و جزئیات قیمت هنوز فاش نشده است، افراد داخلی محدوده قیمتی را در حدود ۱ میلیون یوان (۱۳۸۰۰۰ دلار) پیش بینی می کنند و برنامه هایی برای کاهش بیشتر هزینه در خط تولید وجود دارد.

محدوده کاری XPENG فراتر از خودروهای پرنده است و بخش روباتیک آن بر ایجاد ربات هایی برای کارهای خانگی و تعامل انسانی متمرکز است. این رویکرد چند وجهی بر تعهد XPENG به نوآوری در بخش های مختلف تأکید می کند و موقعیت آن را به عنوان یک پیشگام در فناوری های پیشرفته مستحکم می کند.

در زمینه وسیع تر، شرکت های چینی مانند XPENG و AEROHT در حال پیشروی تجاری سازی خودروهای پرنده در سطح جهانی هستند و از تخصص بی نظیر چین در فناوری های EV استفاده می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیماری که با افسردگی مرتبط است
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • ارتباط افسردگی و بیماری‌های قلبی ‌وعروقی
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد