Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:27:51 GMT

نفوذ کرونا به جزایر مملو از پناهندگان یونان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۸۷۷

نفوذ کرونا به جزایر مملو از پناهندگان یونان

برای اولین بار از آغاز شیوع کرونا در یونان تست کرونای دو مهاجر در جزیره مملو از پناهندگان لسبوس یونان مثبت اعلام شده است. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، برای اولین بار تست کرونای دو مهاجر در جزیره لسبوس یونان مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته هفته نامه "اشپیگل"، 2 مهاجر که در روزهای گذشته از ترکیه به جزیره لسبوس یونان آمده بودند تست کرونایشان مثبت اعلام شده است. این خبر را یک سخنگوی مدیریت بحران کرونا در یونان روز سه شنبه خبر داده است.

البته این دو مهاجر در اردوگاه پر ازدحام موریا که بیش از 17500 پناهنده در آنجا اقامت دارند زندگی نمی کنند. این دو مهاجر همراه با 68 مهاجر دیگر در 6 و 10 ماه می از ترکیه به این جزیره آمده و در یک قرنطینه 14 روزه در کمپی در شمال این جزیره اقامت دارند.

یک خبرگزاری غربی با استناد به منابع نزدیک به وزارت مهاجرت یونان نوشته است که هیچ ارتباطی بین این مرکز قرنطینه و اردوگاه پر ازدحام موریا وجود نداشته است.

کرونا در آمریکا| تقابل مخالفان قرنطینه و پرستاران در کالیفرنیا+تصاویرآمارهای تکان دهنده از رشد فزاینده مبتلایان به کرونا در مناطق روستایی آمریکاکاهش شدید مسافرت‌های هوایی در آمریکا به دلیل بحران کرونا

این اولین بار است که تست کرونای مهاجران در جزایر یونان مثبت شده است. اردوگاه پرازدحام موریا در جزیره لسبوس یونان و اطراف آن به شدت تحت کنترل قرار دارد. به صورت محدود اجازه خروج از این اردوگاه داده می شود.

مقامات یونان برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در اردوگاه موریا تمهیدات گسترده‌ای را اتخاذ کرده‌اند.

بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایط پر ازدحام و وضعیت بهداشتی بسیار بدی که در این اردوگاه وجود دارد درباره شیوع ویروس کرونا در این منطقه هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا لسبوس یونان دو مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات

تصاویری از یک بمب عمل‌نکرده در بمباران منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت