Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@09:43:11 GMT

پاسخ جوکرهای آمریکایی را در زمان مقتضی خواهیم داد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۹۳۵

پاسخ جوکرهای آمریکایی را در زمان مقتضی خواهیم داد

سخنگوی عصائب اهل الحق با اشاره به آتش کشیده شدن مقرهای مقاومت هشدار داد که پاسخ جوکرهای آمریکایی را در زمان مقتضی خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از موازین نیوز، «جواد الطلیباوی» عراق طی بیانیه‌ای درباره تشکیل دولت جدید عراق و به آتش کشیده شدن مقرهای نیروهای مقاومت اسلامی در این کشور توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند سیاسی کشور در مرحله اخیر شاهد مراحل دشواری بود که به دلیل آن، گروه‌های سیاسی نماینده گزینه مقاومت و عموم آن، ناگزیر شدند برای برتری دادن منافع ملی به منافع گروهی، امتیازدهی کنند و این امر آن‌ها را مجبور کرد تا با اکراه گزینه‌های تلخی شبیه خوردن گوشت مرده را بپذیرند.

جواد الطلیباوی افزود: این نیروها - ازجمله عصائب اهل الحق - تأکید دارند که پذیرش این گزینه‌ها به معنای خیانت به مبانی مقاومت مقابل آمریکایی‌های اشغالگر و مهار مزدوران متوهم آن‌ها و کسانی که رویای محدود کردن نیروهای مقاومت را در سر می‌پرورانند و نیز از بین رفتن قضیه ملی مبتنی بر مقاومت در مقابل اشغالگر و اخراج این شکست‌خوردگان از کشور و مقابله با داعش که ساخته‌وپرداخته آمریکاست، نیست.

وی گفت: اما درباره آتش زدن مقرهای مقاومت از سوی جوکرهای آمریکایی باید بگویم که نیروهای حشد الشعبی و مقاومت می‌توانند به این اقدام پاسخ دهند اما این واکنش به‌منظور از بین بردن فرصت‌ها برای برنامه‌های آمریکا به تأخیر می‌افتد.

در این بیانیه آمده است که نیروهای حشد الشعبی و مقاومت در زمانی که اعلام کردند به منفعت ملی پایبندند همچنین تأکید کردند که به رویکرد مقاومت نیز پایبند می‌مانند و با فرماندهان شهید و کلیه شهدای عراق و مقاومت عهد بستند که به خون‌های پاک آن‌ها وفادار بمانند. همچنین به یاران و طرفداران خود قول دادند که همچنان خواست آن‌ها را مدنظر داشته باشند و اعتماد آن‌ها را زیر پا نگذارند.

سخنگوی «عصائب اهل الحق» عراق در پایان گفت: کسی که فکر می‌کند ما مبانی و اصول خود را کنار خواهیم گذاشت، متوهم است و کسی که گمان می‌برد ما انتقام خون پاک شهدای خود را فراموش خواهیم کرد، اشتباه می‌کند. لذا ما این پیام را برای آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها ارسال می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم که چشمان ما شما و تحرکات شما را رصد می‌کنند و در دست‌های ما همچنان سلاح پیروزی است و در زمانی مناسب پاسخی تکان‌دهنده و برق‌آسا خواهیم داد.. هر کس هشدار دهد، معذور است.

استان‌های مرکزی و جنوبی عراق که از اول اکتبر ۲۰۱۹ شاهد اعتراض مردمی علیه به فساد، بیکاری و نقصان خدمات عمومی به شکل تظاهرات، راه‌پیمایی، تحصن و اعتصاب بود و همین تظاهرات‌ها موجب شد تا «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر برای مهار اعتراضات و منافع ملی استعفا کند، در پی مهار نسبی شیوع ویروس کرونا، و تنها چند روز پس از تشکیل دولت «مصطفی الکاظمی» بار دیگر اعتراضات در برخی از شهرهای عراقی از سر گرفته شده است.

در پی ازسرگیری این اعتراضات، برخی مقرهای گروه‌های مقاومت اسلامی از سوی افرادی ناشناس که خود را در صفوف معترضان جای می‌دهند، به آتش کشیده شدند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: عراق حشد الشعبی عصائب اهل الحق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • گرگ و میش توافق
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل