Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:43:30 GMT

جزئیات 50 میلیارد بدهی پرسپولیس به خارجی ها (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۹۶۸

جزئیات 50 میلیارد بدهی پرسپولیس به خارجی ها (گزارش)

باتوجه به رشد فزاینده قیمت ارزهای خارجی، باشگاه پرسپولیس شرایط بسیار نامطلوبی را تجربه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت از توافق باشگاه پرسپولیس با کارگزار اسپانسری می‌گذرد. هواداران این تیم تصور می‌کردند که با دریافت رقمی حدود 35 میلیارد، مشکلات مالی شان به حداقل خواهد رسید اما حالا رشد فزاینده قیمت ارزهای خارجی سبب شده تا بدهی پرسپولیس به همان میزانی برسد که این تیم قرار است از اسپانسر خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید بهتر باشد این پرونده ها با جزئیات بیشتری بررسی شوند؛ البته بدون احتساب این که قرار است برخی از ان ها به دادگاه CAS بروند.

 

1. برانکو ایوانکوویچ: سرمربی موفق پرسپولیس حکم یک میلیون و 50 هزار یورویی را از دادگاه فیفا گرفته است و همچنین پنج درصد سود به این رقم اضافه خواهد شد و این جدا از 20 هزار فرانکی است که قرمزها باید به دادگاه بدهند. (19 میلیارد و 900 میلیون تومان)

 

2. زلاتکو ایوانکوویچ: وقتی برادر برانکو ایران را ترک می‌کرد، 100 هزار یورو طلبکار بود اما حالا حکم 105 هزار یورو غرامت را هم گرفته تا طلبش به رقم 205 هزار یورو برسد. (22 میلیارد و 710 میلیون تومان)

 

3. ایگور پانادیچ: ایگور 4 سال مربی دروازه بان های پرسپولیس بود و حالا علاوه بر 76840 یورو طلبش، حکم 86 هزار یورو غرامت را هم در جیب دارد که به این رقم باید 5 درصد سود را هم اضافه کرد. (25 میلیارد و 800 میلیون تومان)

 

4. مارکو استیلینوویچ: بدنساز سابق سرخ ها در مجموع 114 هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد. پرسپولیس تقاضای حکم گراند او را کرده بود که رسیده است. (27 میلیارد و 863 میلیون تومان)

 

5. سرتن چوک: چوک تنها یک فصل دستیار برانکو بود اما حقوقش را به طور کامل دریافت نکرد و حالا منتظر این است که پرسپولیس 10 هزار یورو به حسابش واریز کند. (28 میلیارد و 44 میلیون تومان)

 

6، 7، 8. گابریل کالدرون: فیفا هنوز حکم سرمربی آرژانتینی را صادر نکرده اما او طلب 550 هزار دلار را کرده است. خواگین و اینیگو نیز حدود 100 هزار دلار از پرسپولیس طلبکارند تا رقم درخواستی آن ها به 650 هزار دلار برسد. (39 میلیارد و 155 میلیون تومان)

 

9. ماریو بودیمیر: مهاجم کروات و سابق قرمزها بیشترین میزان طلب را به عنوان یک بازیکن دارد. او 475 هزار یورو را از پرسپولیسی ها طلب کرده که احتمالا دادگاه CAS نیز حکم فیفا را عینا تکرار خواهد کرد. (48 میلیارد و 205 میلیون تومان)

 

10. نیلسون کوریا جونیور: دروازه بان پرسپولیس در لیگ های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم 83 هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است. (49 میلیارد و 624 میلیون تومان)

 

11. فرناندو گابریل: آخرین پرونده سرخ ها به این ستاره برزیلی مربوط است که تنها یک نیم فصل پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. گابریل 23 هزار دلار باید از پرسپولیس بگیرد. (50 میلیارد و 17 میلیون تومان)

 

* این رقم نسبتا دقیق بدهی پرسپولیس است: 50 میلیارد و 17 میلیون تومان که البته در صورت افزایش نرخ ارز، این مبلغ نیز بالاتر خواهد رفت.


* پرسپولیس بیش از 623 هزار دلار از فیفا طلب دارد. این نهاد قبول کرده که مبلغ را برای پرداخت طلب نیلسون و چوک هزینه کند و همچنین هزینه دادرسی برای احکام CAS را هم بدهد.


* سرخ ها در یک ماه آینده بین 30 تا 35 میلیارد تومان از آتیه داده پرداز دریافت خواهند کرد.


* این باشگاه طلب 400 هزار دلاری از آنتورپ بلژیک دارد

.
* برخی از 11 پرونده بالا باید به زودی پرداخت شوند اما مواردی مانند کالدرون شاید تا سال بعد همین مقطع نیز باز بمانند.


* پرسپولیس تا مقطع کنونی سال آینده باید 100 درصد حقوق فصل بعد بازیکنان و 45 درصد حقوق باقی مانده این فصلشان را هم بپردازد.

 

به نظر شما باشگاه پرسپولیس چگونه این بحران گسترده را مدیریت خواهد کرد؟

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران میلیون تومان هزار یورو هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند

کارگر پاکدست خدماتی شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبررا به صاحبش بازگرداند.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته یکی از کارگران خدماتی شهرداری منطقه ۲ شهرداری زنجان به نام «بهروز اسکندری» در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله بود، با یک کیف دستی مواجه شد. این کارگر بلافاصله کیف را از کنار خیابان برداشته و محتویات داخلش را برای پیدا کردن صاحب اصلی‌اش کنترل کرد.

محتویات کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر بوده است.

بر اساس این گزارش، کارگر مذکور بعد از تماس با صاحب کیف گمشده که یکی از اهالی شهر زنجان بود کیف و محتویات آن را به صاحبش بازگرداند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند