Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:33:36 GMT

نوع نامه‌نویسی و رفتار وزیر صمت کاملا غیرحرفه‌ای بود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۲۲۹

نوع نامه‌نویسی و رفتار وزیر صمت کاملا غیرحرفه‌ای بود

«غلامرضا جعفرزاده ایمن آبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به برکناری رضا رحمانی وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت گفت: این یک بدعت است که مقامی با دولتی کار کند و آن دولت را قبول نداشته باشد؛ اگر چنین باشد شرعا باید از آن دولت بیرون برود و در غیر این صورت باید تابع آن باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر دولت به تفکیک وزارت صنعت و تشکیل وزارت بازرگانی بود، گفت: فکر می‌کنم آقای رحمانی باید همکاری می‌کرد این درحالی است که هیچ پالس و تلاشی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مشاهده نشد؛ ‌نمی‌گویم او برای تشکیل این وزارت‌خانه، مخالفت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به نامه رضا رحمانی به دولت، اظهار کرد: کاش آن نامه را نمی‌نوشت؛ شاید او بگوید این موضوع را قبول ندارم خب اگر قبول نداری بیا بیرون.  اصل حرفه‌ای کار کردن این است که با دولت باید هماهنگ بود در غیر اینصورت ضرورتی برای ماندن و کارکردن در آن دولت وجود ندارد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئول رسیدگی به کیفیت و قیمت خودرو است

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا با عزل وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت خودرو کاهش پیدا کرده است، گفت: مسئول خودرو و خودروسازی در کشور کدام وزارتخانه است؟ آیا جز وزارت صنعت، معدن و تجارت،  وزارت خانه دیگری باید پاسخگو باشد؟

وی با بیان اینکه در مجرای افزایش قیمت خودرو، وزیر ۱۰۰درصد  مسئول بود، گفت: ‌نمی‌خواهم بگویم کار نکرده است اما ایشان را پاسخگو ندیدیم. حال برای پاسخگویی باید به کدام وزارتخانه مراجعه کنیم؟ آیا باید از وزیر ارشاد، وزیر بهداشت، وزیر جهاد یا دیگر وزیران پاسخ بخواهیم یا اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگوی افزایش بی‌رویه قیمت های خودرو با این کیفیت پایین باشد؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: منکر زحمات ایشان نیستیم؛  اما این زحمات نتیجه نداد و خودرو گران شد و بد هم گران شد. با این شرایط یک کارگر چقدر باید کار کند تا بتواند یک خودرو آن هم پراید بخرد؟ در حالی که زمانی یک کارگر ظرف مدت پنج سال می توانست خودرو تهیه کند امروز ۱۰۰ سال هم تلاش کند نمی‌تواند حتی یک پراید بخرد.

نماینده مردم رشت یادآور شد: نوع نامه نویسی و این نوع رفتار آقای رحمانی کاملا غیرحرفه‌ای بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رضا رحمانی رشت وزارت صنعت معدن و تجارت دولت لاهیجان پروندهٔ خبری برکناری وزیر صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رضا رحمانی رشت وزارت صنعت معدن و تجارت دولت لاهیجان مجلس شورای اسلامی رضا رحمانی رشت وزارت صنعت معدن و تجارت دولت لاهیجان معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست

احمد مهدوی گفت: نامه تشکل‌ها به رهبری موضوع جدیدی نیست و موارد آن تا حد زیادی مرتفع شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص نامه تشکل‌ها به رهبری گفت: محتوای این نامه پیش از این نزد رهبری برده شده و اتفاقا موارد آن تا حدود زیادی مرتفع شده است.

مهدوی ابهری ادامه داد: موارد مطرح شده در خصوص عدم اطلاع انجمن‌ها از خطاب نامه و امضای آن کذب می‌باشد و این موضوع که امری کارشناسی و اقتصادی بوده ارتباطی به بورس کالا ندارد.

دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی افزود: رسانه‌ها به جای حاشیه‌سازی باید به دنبال همدلی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت