Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علیرضا بیرانوند  دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اظهار کرد: چند روزی که در خرم‌آباد هستم در زمین چمن کارخانه پارسیلون به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنم که متاسفانه چمن خوبی ندارد.

او با اشاره به شرایط محیطی این زمین فوتبال و همچنین کارخانه پارسیلون، تاکید کرد: یک سرمایه‌گذار خوب می‌تواند بهترین کمپ فوتبالی را در این مجموعه ایجاد کند و تیم‌های مطرح کشور و یا حتی تیم ملی در اینجا اردو برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس تاکید کرد: جایی که من در پارسیلون دیدم فوق‌العاده است و شرایط خوبی برای ایجاد کمپ دارد که امیدوارم یک سرمایه‌گذار برای این کار پیش‌قدم شود و با کمک و حمایت مسئولان استانی این کار اجرا شود.

بیرانوند در پاسخ به پرسشی که می‌تواند این سرمایه‌گذاری را انجام دهد؟ گفت: در این زمینه که نه، اما پیگیر هستم که مسئولان لرستان یک زمین به من بدهند تا مدرسه فوتبال یا کمپ استعدادیابی راه‌اندازی کنم.

او اضافه کرد: هر وقت به خرم‌آباد می‌آیم والدین زیادی به من مراجعه می‌کنند که فرزندانشان استعداد فوتبال خوبی دارند و با این کمپ می‌توان آنان را به خوبی پرورش داد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: با استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان جلساتی در این خصوص داشته‌ام که امیدوارم این کمپ برای آینده استعداد‌های زیاد فوتبال لرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دروازه بان پرسپولیس استعداد یابی بان ملی پوش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم