Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:57:10 GMT

تندیس سلامت به تولیت حرم حضرت معصومه(س) اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۴۷۲

تندیس سلامت به تولیت حرم حضرت معصومه(س) اهدا شد

تندیس حامی سلامت به آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) اهدا شد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ، از حمایت‌های وی در راستای مقابله با مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سعیدی امام جمعه قم در این دیدار با اشاره به تلاش های کادر بهداشت و درمان سراسر کشور گفت: پزشکان و پرستاران جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم به عرصه آمدند که قدردان زحمات آنها هستیم.

قدردانی آیت‌الله سعیدی از مجاهدت‌های امنیت‌ساز ناجا / "حجاب و عفاف"‌ ‌مطالبه اصلی مردم قم استنایب‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: باید برای مقابله با پیک‌های احتمالی کرونا در کشور آماده باشیم

نماینده ولی فقیه در قم با قدردانی از تلاش های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تدابیر مدیریتی ایجاد شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/452/

 

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد