Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:09:14 GMT

مشاجره خونین در همدان قتل زن جوان را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۶۲۰

مشاجره خونین در همدان قتل زن جوان را رقم زد

سرهنگ جمشید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعاتی پیش همسایگان یک منزل مسکونی با شنیدن صدای جر و بحث شدید یک زوج، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند.

وی اضافه کرد: ماموران بی درنگ در این محل حضور یافته اما با جسد بی جان زن ۲۴ ساله ای به همراه جسم خونین مرد جوان مواجه می شوند که زن جوان پیش از رسیدن به بیمارستان به علت اصابت چاقو به ناحیه شکم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مرد ۲۷ ساله نیز بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح و توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهر همدان منتقل شد و هم اینک در اتاق عمل جراحی است.

سرهنگ باقری بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این زوج غیر بومی از یکسال پیش با هم اختلاف خاتوادگی داشتند که این اختلاف منجر به درگیری شدید آنها در روز حادثه شده و آنها با چاقوی آشپزخانه درگیر و به یکدیگر ضربه وارد کردند.

وی با بیان اینکه این دومین قتل در سالجاری است اظهار داشت: در قتل نخست نیز که دهم اردیبهشت سالجاری رخ داد ۲ نفر سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ فردی ۵۰ ساله را به قصد سرقت خودرو، به قتل رسانده و جسدش را در مجاورت کوه «خورزنه» واقع در انتهای شهرک شهید بهشتی رها کردند.

سرهنگ باقری ادامه داد: متهمان به قتل هنگام تعقیب و گریز و خروج از حوزه استحفاظی همدان با کمک پلیس راه ساوه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان درگیری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری همدان درگیری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم