Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مباحثی همچون روز قدس، بازگشایی حرم‌ها و اَستان‌های مقدس و برگزاری کنکور مطرح شد؛ هرکدام از مسئولان هم راهکارهای متفاوتی را ارائه کردند.

او ادامه داد: تمام راهکارها و روش‌های پیشنهادی برای بازگشایی و یا برگزاری باید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری شود و ما در جلسات فقط تصمیم سازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور بیان کرد: یکی از موضوعات مهم امروز، برگزاری نماز عید فطر بود؛ پیشنهاداتی همچون برگزاری نماز در شهرستان‌های سفید، زرد و یا تمام کشور مطرح شد، اما باید تمام این تصمیم را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارجاع دهیم و آنها تصمیم نهایی را اعلام کنند؛ بنابراین اعلام این مسأله قطعیت ندارد.

رحمانی فضلی یادآور شد: در بحث بازگشایی حرم های مطهر، مردم و زوار ما بسیار مشتاق و علاقمند هستند و این کاملا طبیعی است اما وقتی موضوع بازگشایی حرم‌ها به ویژه حرم امام رضا (ع) مطرح می‌شود، باید بدانیم که مسائلی همچون مسافرت‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رحماني فضلي وزير كشور عيد فطر بازگشایی حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام آبادان بازگشایی شد

تین نیوز

فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام آبادان، از بازگشایی این محور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جمال صالح زاده با اشاره به بسته شدن محور بندر امام آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

صالح زاده ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

وی با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفانی که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جا به جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان