Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در جمع رسانهها با اشاره به ترسیم منحنی بیماری کرونا در استان افزود: هرچند، مدت این بحران  در استان طولانیتر شده اما با اتخاذ تدابیر انجام شده تلاش می کنیم که با پیک ناگهانی و غیرقابل کنترلی مواجه نشویم.
استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه در این مسیر تا امروز موفق بوده ایم به طوریکهروزانه یک هزار و ۲۰۰ تست کرونا در مراکز درمانی و بهداشتی استان انجام می شود و با داشتن پنج آزمایشگاه بیماریابی را قوی کرده ایم و به زودی ۲ آزمایشگاه دیگر در استان را راه اندازی می کنیم تا زودتر بتوانیم بیماران کرونایی را شناسایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در عین حال فاصله گذاری اجتماعی در استان تا حدودی کاهش یافته و تعطیلی های اخیر که در برخی شهرستان های استان انجام دادیم به همین علت بود تا  بتوانیم شرایط را کنترل نموده و با طغیان بیماری مواجه نشویم که خوشبختانه تا امروز این اقدامات و سیاست گذاری ها موفقیت آمیز بوده و امیدواریم همچنان این روند ادامه یابد.
استاندار خوزستان با اشاره به تعطیلی ۹ شهرستان این استان تا پایان هفته افزود: روز جمعه مجددا برای تصمیم‌گیری در خصوص توقف یا تداوم تعطیلی ها شرایط را بررسی خواهیم کرد و هر زمان بنا شد بازگشایی داشته باشیم به مردم اعلام خواهیم کرد.

شریعتی افزود: برای قطع زنجیره بیماری کرونا در استان  صرفا اصنافی اجازه فعالیت خواهند داشت که در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده اند و خود را با پروتکل های وزارت بهداشت وفق داده باشند در غیر این‌صورت اجازه بازگشایی نخواهند داشت.
وی گفت: زیارت اهل قبور و رفتن به آرامستان ها در هفته جاری در کل استان ممنوع شده است  و مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان تعطیل خواهند بود و  برای عید فطر با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی گفت:با وجودی که در اهواز اقدامات خوبی در زمینه اجرای محدودیت سازی و تعطیلی ها صورت گرفت اما در مناطقی همچون بازار کیان و پردیس نیاز به مداخله جدی تری وجود دارد که دستور لازم در این زمینه داده شد.

استان خوزستان طی یک هفته گذشته با بیشترین آمار کرونایی در کشور مواجه بوده به طوریکه مسئولان وزارت بهداشت نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردند.

ویروس کرونا از اوایل اسفند در کشور و خوزستان مشاهده شد و تا کنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر در کشور به این بیماری مبتلا شدهاند.

برچسب‌ها ویروس کرونا غلامرضا شریعتی اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا غلامرضا شریعتی اهواز ویروس کرونا غلامرضا شریعتی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد