Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@13:08:58 GMT

ماجرای خیانت بازیکنان استقلال به ناصر حجازی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۰۶۹

ماجرای خیانت بازیکنان استقلال به ناصر حجازی چه بود؟

امروز دقیقاً ۲۱ سال از مصاحبه تاریخی ناصر حجازی گذشته است و افسوس که خود ناصرخان زنده نیست تا در این رابطه با هم گپ بزنیم، ولی برخی کارشناسان همچنان بر مشکوک بودن اتفاقات جدال استقلالسایپا تأکید دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نوزدهم اردیبهشت سال ۷۸ ساعاتی پس از شکست عجیب و غریب استقلال مقابل سایپا با حساب ۴ بر ۳، حکم برکناری ناصر حجازی از سرمربیگری این تیم توسط علی فتح‌الله زاده صادر شد و از فردای آن روز اسطوره استقلال دیگر جایی در جمع آبی‌پوشان پایتخت نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکستی بسیار بحث‌برانگیز که هنوز هم عده‌ای از هواداران استقلال معتقدند چند نفر از بازیکنان آن مقطع این تیم در رقم خوردن آن نقش مؤثری داشتند! ادعایی که خود مرحوم حجازی نیز بر آن تأکید می‌کرد.

ادعای خیانت
شش روز پس از آن اتفاقات، ناصر حجازی در گفتگو با یک رادیوی خارجی ضمن تشریح اتفاقات رخ داده در جدال مقابل سایپا، ادعای بسیار بزرگی را مطرح کرده و گفت:

«من همه بازیکنان استقلال را متهم نمی‌کنم. تعدادی از شاگردانم واقعاً با جان و دل برایم بازی کردند و برخی از آن‌ها هم اشتباهاتی داخل زمین داشتند که ناشی از خستگی و سهوی بود، اما صراحتاً می‌گویم بعضی از بازیکنان استقلال در مسابقه با سایپا به من خیانت کردند. آن‌ها تعمداً کم‌فروشی کردند تا تیم شکست بخورد و من برکنار شوم.»

۲۱ سال بعد
امروز دقیقاً ۲۱ سال از مصاحبه تاریخی ناصر حجازی گذشته است و افسوس که خود ناصرخان زنده نیست تا در این رابطه با هم گپ بزنیم ولی برخی کارشناسان همچنان بر مشکوک بودن اتفاقات جدال استقلال – سایپا تأکید دارند و البته کاملاً واضح است که حجازی در واقع به جرم نایب‌قهرمان کردن استقلال در آسیا برکنار شد و ناکامی مقابل سایپا فقط عاملی بود تا بهانه‌ای برای اخراج او فراهم شود.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر حجازی استقلال استقلال استقلال مقابل سایپا ناصر حجازی ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم