Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:38:21 GMT

۱۲هزار بسته غذایی در سرپل‌ذهاب توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۰۸۳

۱۲هزار بسته غذایی در سرپل‌ذهاب توزیع می‌شود

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز چهارشنبه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان سرپل ذهاب، افزود: در این طرح هفت میلیارد ریال کمک‌های نقدی به نیازمندان شهرستان پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: ۵۶۰ فقره وام قرض الحسنه نیز توسط بنیاد علوی به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خلق حماسه و فرصت ها از ویژگی های بارز ملت ایران است و مردم در بحران های مختلف پای کارآمده و از تهدیدات فرصت سازی می کنند و نمونه بارز این حضور در جریان زلزله آبان ۹۶ غرب کرمانشاه نیز به خوبی نمایان است.

وی گفت: در بحبوحه تهدید ویروس کرونا فرصت های بسیاری ساخته شد و در دوران شیوع پیک بیماری، هیچ فرد بیماری در کشور در پشت در بیمارستان ها معطل و بلاتکلیف نماند و این درحالی بود که دردیگر کشورهای دنیا شاهد دریافت نکردن خدمات پزشکی هستیم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: معیشت مردم در جریان بیماری کرونا متضرر شد ولی با ندای رهبر انقلاب، مردم و مسوولان به میدان آمده و حماسه های بسیاری خلق کردند.

مسوول قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان گفت: این قرارگاه در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ به یاری مردم سرپل ذهاب آمد که با ساخت بیش از ۱۴۰ واحد مسکونی، ساخت و مرمت هفت مسجد و ۱۲ مدرسه و فضاهای ورزشی اقدام های ارزشمندی را انجام داد.

جواد صیادی افزود: قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان در بحران کرونا نیز به میدان آمد و با مشارکت بنیاد مستضعفان در رزمایش مواسات و همدلی نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان سرپل ذهابی اقدام می کند.

وی اظهار داشت: توزیع سه هزار بسته موادغذایی، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۵۶۰ فقره وام قرض الحسنه بین نیازمندان سرپل ذهابی از کمک های قرارگاه حاج احمد متوسلیان به مردم سرپل ذهاب بوده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید.   

برچسب‌ها سرپل ذهاب کرونا همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب کرونا همدلی سرپل ذهاب کرونا همدلی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار وحید مجید اظهار داشت: با تمرکز بر سه هزار صفحه، یکهزار و ۴۰۰ نفر که عمدتاً کلاهبردار بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی، واریز وجه را نخستین اقدام برای کلاهبرداری از متقاضیان و مراجعان صفحات فروش سلاح عنوان کرد و افزود: فروشندگان پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه، مشتریان را از کانال مورد نظر خارج می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند.

رئیس پلیس فتای فراجا به برخورد با قدرت نمایی و ایجاد ترس در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش برای ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

سردار مجید از شناسایی و مسدود شدن ۹ هزار و ۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد خبر داد و گفت: یکهزار و ۶۰۰ نفر از گردانندگان این صفحات دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس فتا فراجا هشتم اردیبهشت نیز از آغاز طرح عملیات پلیس فتا، علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی» در سال جاری خبر داد و افزود: در این راستا، ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در زمینه رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

سردار مجید با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست ضمن مشارکت و همکاری با پلیس در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار