Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «آدم‌های خوب شهر» در جدیدترین قسمت خود که امروز ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود، به روایت زندگی کسانی می‌پردازد که شجاعت و مسئولیت بالای اجتماعی از ویژگی‌های شخصیتی‌شان بوده است.

این قسمت از برنامه «آدم‌های خوب شهر» روایتگر بخشی از داستان علی مدد اواک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که به دفاع مشروع از فردی می‌پردازد که هیچ آشنایی قبلی با وی نداشته، اما وقتی می‌بیند مورد تهاجم یک سارق کیف قاپ قرار گرفته منفعل نمانده و به اندازه خود سهمش را در دفع خطر از این شهروند ادا کرده است.

اما روایت بعدی «آدم‌های خوب شهر» مربوط به یکی از قهرمانانی است که حالا بین ما نیست و خانواده او مهمان این برنامه هستند. خانواده شهید محمد علی دولت آبادی؛ اولین شهید گشت ۱۱۰ که ۲۱ رمضان سال ۹۱ با زبان روزه در یک عملیات تعقیب و گریز با سارقان خودرو به مقام شهادت رسید.

«آدم‌های خوب شهر» داستان کسانی‌ است که توانسته‌اند برای خوب شدن حال دیگران قدم بردارند. این برنامه با اجرای سید کاظم احمدزاده در هر قسمت سوژه و روایتی خاص از زندگی یکی از مردم خوب شهر را دنبال می‌کند. این قدم خیر می‌تواند در دل خانواده اتفاق افتاده باشد یا در سطح جامعه؛ خرد باشد یا کلان؛ آنچه مهم است دایره توجه به کسانی است که نیازمند کمک ما هستند هرچند جزو خانواده یا اطرافیان ما نباشند.

«آدم‌های خوب شهر» کاری است از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی‌اکبر کریمی که هر روز در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی کمک مومنانه شبکه دو آدم های خوب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • شجاعت کودک فلسطینی بعد از خروج از زیر آوار
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید